Sunday, August 14, 2011

MENU BERBUKA | HARI KHAMIS BERSAMAAN 11 RAMADAN●•٠·

tiba2 plak aku TERrajin dan TERsnap menu bebuka pada hari kamis lepas...

sotong goreng kunyit versi aku...

sayur kobis + sawi sbb nak abiskan stok mana yg ada kat peti ais aku tu....

ini lah masakan yg aku TERsnap dan TERtayang kat hampa selama aku berpuasa ni tak pernah lg aku masukan gambar kan...hampa semua perasan dak?entah kenapa mood nak ambik gambar makanan masa bulan2 posa ni jadi segan(malas) *tiba2.....

selamat berbuka pada semua...

5 ,2788 Yang Dah Komen:

ajumohit said... [Reply]

Emmmm sedap nmpknya, nallarekek!! ;)

hani@debumelukut said... [Reply]

sedap.

Hanis MY said... [Reply]

Cedapnyaaa nak nak

ainnoraini said... [Reply]

sup sayur mcm tu mmg selalu buat untuk bersahur...baru laju sikit nak makan pagi2...

♥cmª shIemª♥ said... [Reply]

nyum2...terliuq...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2011 Reserved to ·٠•●★MY BLOG MY STORY★●•٠·˙™
Design with love by CikBulat