Sunday, August 21, 2011

MERAJUK LAGI●•٠·

Assalamualaikum....

Anak Dara aku ni kalau merajuk cukup hodoh la perangai dia...kali ni dia merajuk kat abah dia...oleh kerana lambat nak buat susu kat dia...cer hampa tngk apa jadi pada handphone abah dia....

kan dah masyuk dlm balang susu.....

Itu lah peel dia akhir2 ni...lambat ja buat susu..ada2 ja la nk dibalingnya...adusss...sikalang aa..wa maaaanyak pining dgn ini budak....

Dari hari kamis dia selsema, Batuk & muntah...yg ni lg la membuatkan aku risau...adakah kerana cacing?atau tersilap makan?

ibu sayanggg kamu ketat2....semoga cepat semboh ya....

20 ,2788 Yang Dah Komen:

☆*♥L@dy @yU♥*☆ said... [Reply]

wah angin kus-kus anak dara akak boley tahan jugak ek....selalu cacing la...jgn biar dia jln x pakai kasut..

ajumohit said... [Reply]

Adui tak pasai2 hp jd mgsa hihi

abah khalisha said... [Reply]

hehehe..budak-budak memang cmtu.nak cakap tak berbutir lagi..wat cmtu lah cara nak tunjuk protes.
Kasih seorang ayah, hayatinya bersama

Hanis MY said... [Reply]

odaijini Farah...

~ yus ~ said... [Reply]

boleh tahan si farah hangin ya?

Ikut perangai saper tu, mama ke abahnya...hehe

Asrul "iLham" Sany said... [Reply]

die nak suh dedi tukar henfon baru tu :D

ieda said... [Reply]

alooor ekekekkek .. :)

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@~ yus ~ : akak...abah dia....hehehehehe...

rATu kEBaYA said... [Reply]

semoga cepat sembuh.. anak lelaki pun sama jugak kak.. kuat jugak merajuk.. huhuu

NM02 said... [Reply]

nasib baik yg belum dibancuh

aizamia3 said... [Reply]

ai pulak dak adik..
kena tegur sikit terus merajuk.. pastu mintak kita pujuk.. huhuhu.. ni ikut perangai ai ni..

♥cmª shIemª♥ said... [Reply]

tuuu dia...masuk balang hang..hehehe..sabaq na farah...

Myra Jay said... [Reply]

Heheee, sian enset dah masuk dalam susu tepung :-)

Maya Mayana said... [Reply]

emm budak2,nasib la boleh guna lagi kan lepas tu..selamat hari raya,maaf zahir batin...

Mama Gee said... [Reply]

seb bek tak campak dlm baldi air...kalo tak dpt hp baru utk raya...heheheehe

dwaty said... [Reply]

sajer la tu nak bermanja... kalau dah ada adik nanti.... dah kena bagi adik lebih... hehehe

selamat hari raya kak....

Lydia Miza(Aidyl Azim) said... [Reply]

moga si comel ni sembuh cpt ye sis...alolo..majuk ke?sian hp abah dia msk balang susu..huhu.klu saya dah pitam dah tgk hp msk dlm susu..huhu

syariza09 said... [Reply]

pasni kalo kena baling lg, harus la bli yg baru...
skt apa agaknya tu...cepat sembuh tu yer

suSuEmIMiE said... [Reply]

hihihi...banyak angin tu..smpai msuk blg susu....

*salam P'kenalan dr sy juga kak..thx sudi singgah blog sy..:)

ct N honey said... [Reply]

anak ct pun sama,dia klu lambat buat susu,satu taman dengar dia meraung,lagi lambat buat lagi kuat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2011 Reserved to ·٠•●★MY BLOG MY STORY★●•٠·˙™
Design with love by CikBulat