Wednesday, August 24, 2011

SAYA DAH SIHAT●•٠·

Assalamualaikum...

Wahhhh..dah 24 Ramadan dah ye.....tak lama lagi dah nak raya...*tiba2 plak..seronok lebih dari ank...*Hari ini aku nak bgtau Farah ada nak bagi pengumuman pada kalian semua...*ecehhh2 tiba2...*


Dengan ini saya mengistiharkan esok raya saya sudah sihat.....Terima Kasih banyak2 pada kawan2 ibu yg mengdoakan untuk saya...I lap biu lah....sayang anty2, ankel2, kakak2, abang2....ketat2....SElamat Hari raya semua...nak duit raya boleh?hehehehehe....

16 ,2788 Yang Dah Komen:

☆*♥L@dy @yU♥*☆ said... [Reply]

dah cihat ekkk...
patut senyum simpul gitew
alhamdulliah nak duwet raya mai la umah auntie ngeee

misya said... [Reply]

dah baik pun

Ati Masrif said... [Reply]

salam,

alhamdulillah dah sihat

kita masa posa ni mmg jaga
betui kesihatan..sampai
makan vit. C, multi dan E.R

selamat hari raya :)

zaidah said... [Reply]

nanti bleh lah gie beraya...

NM02 said... [Reply]

yey... dah buleh raya dengan riang ria!!!

ieda said... [Reply]

alhamdulillah dah sihat leh raya2 ... :)

rATu kEBaYA said... [Reply]

nak duit raya.. meh datang rumah.. hehehe

syariza09 said... [Reply]

legaaaaa......leh la pakai baju raya :)

d_LA said... [Reply]

Alhamdulillah dah sihat..leh raya sakan nt^^

アヌムちゃん said... [Reply]

bgusla dh sihat..lps ni boleh kutip duitraya puas2.heeeee

laskar pelangi said... [Reply]

wah! patutlah dah senyum manje tu..dah sihat upenyee

ajumohit said... [Reply]

alhamdulillah pasni bleh beraya ye, dpt duit raya byk2 hehehhe

♥cmª shIemª♥ said... [Reply]

alhamdulillah..dah sihat dia..bole la beraya..^_^

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said... [Reply]

dah sihat alhamdulillah..jgn baling hpon dalam balang susu lg eaaa..

ct N honey said... [Reply]

alhamdulillah dah sihat,nanti bolehlah beraya sakan..selamat hari raya ct ucapkan

aizamia3 said... [Reply]

alhamdulillah..
saya pulak rasa nak demam..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2011 Reserved to ·٠•●★MY BLOG MY STORY★●•٠·˙™
Design with love by CikBulat