Tuesday, August 16, 2011

ORG YG PALING SIBOK BILA BERBUKA PUASA●•٠·

Inilah orgnya....

masa kita tuang ayaq dlm jug...dia dah siap tadah dgn kole dia....*tu belum berbuka* bila dah berbuka plak..kita tuang ayaq dlm mug kita.. dia boleh siap pegang tangkai mug plak....*seolah2 mcm tuang kat dia la juga..*bila kita pegang kuih apa2 dia pun sibuk naknak2...kita pegang pinggan nak boh nasi...dia dah siap cekau nasi kita....grrrr...geramnya....


TAPI kan bila kita marah kat dia...dan2 buat muka walfe pastu kancing gigi mcm kat atas tu kat kita...adussss...poningnya dgn ank dara sorang ni....ni baru sorang...kalau lg dan lg...mcmana la kaedahnya ye?

34 ,2788 Yang Dah Komen:

Hanis MY said... [Reply]

alahai comel sgt farah ni...nak cubitssss

syariza09 said... [Reply]

kalau lagi dan lagi..kekdahnya biaq ja la depa buat apa pun, x koser dahhhh

Isteri Encek Bard said... [Reply]

eiiii geram tengok dak tecit nie.... nak geget pipi dier

☆*♥L@dy @yU♥*☆ said... [Reply]

bestnyer ader gegurl...
nank geget boley?

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said... [Reply]

oh..ni sorang pengarang hati jantung kak D ya..samalah dgn anak sy..setahun lebih umurnya..berbuka ngalahkan org puasa..

So Shy Lady said... [Reply]

amboi 3x farah najwa tu...mrh juga la tuuu

Maya Mayana said... [Reply]

memang gitu kekdahnya kalau ada anak kecik,kdg2 buka sama2 walhal bkan puasa pun diorang nih...

POSH76 said... [Reply]

alahai tomeinyer dia

qemaishak said... [Reply]

Comel je buat muka gitu...
qema awal puasa hari tu camtu la kak, sekarang ni siap masak terus suap makan ammar, kita berbuka dgn senang hati dia perut kenyang duk tgk tv hihi

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@qemaishak : belum berbuka memang dah suap bagai...TAPI mcm tu juga ngacaunya...

Solihin Zubir said... [Reply]

kalau ada kembar, lagi la teruk nk melayan karenahnya.. hehehe..

Papa Mifz said... [Reply]

kaedah nye layan kan ajo kak...hehe

mamaNoriz said... [Reply]

ala, cayang nyeee...

keletah dia tu lah menghiburkan kite kan...

cantik betul gigi dia, pandai awak jaga ;)

dwaty said... [Reply]

hahahah... tu maksudnya... dia nak kwan... so kenala ada 'lagi' tu... hehehehe

hanez said... [Reply]

salam, best dgn keletah bebudak ni..

Lydia Miza(Aidyl Azim) said... [Reply]

relaks la kakD,LM ada 4..hahaha..lagi kecoh time berbuka

Lydia Miza(Aidyl Azim) said... [Reply]

kak D..tq kopi tu..sedap
http://www.lydiamiza.com/2011/08/kopi-inspira-dara-kakd.html

teyn teyn said... [Reply]

alahai comelnyeee

♥cmª shIemª♥ said... [Reply]

hehe...tu dia bila farah mengacau..
nk teman mak ngan pak dia berbuka sklai la tu..
:)

Yan said... [Reply]

Salam kenal. kalau tak ada yg menyibok waktu berbuka ni, tak meriah lah pulak kan..

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@mamaNoriz : gigi dia kita selalu gosok dgn kain dear...nanti bila dia dah ok br kita gosok dgn berus gigi plak...

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@hanez : best memang best...TAPI (ada tapinya...)kadang2 sampai melampau sgt2 tu yg geram tu....

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@Yan : meriah la sangattt,,,kalau kacau sikit2 tu tak pa la...ni kacau byk2 tu yg sampai TERbuat N3 tu...hehehe..

aizamia3 said... [Reply]

comel je entry ni secomel si dia yang sedang menayangkan giginya itu..

ieda said... [Reply]

ekekek cute .. cantik gigi tuu
same je ngan anak2 akak dik ! :)

NM02 said... [Reply]

sama mcm bambam

dia la paling lapar waktu tu

muahahahasss

sahromnasrudin said... [Reply]

comelnya gigi giginya....semoga menjadi anak yg solehah yg membanggakan kedua ibubapanya

アヌムちゃん said... [Reply]

saja nak tumpang sebok je tu.heeee

HEROICzero said... [Reply]

ha ha ha.

kita dulu kecil2 , macam tu juga kan .


=)

gadisBunga said... [Reply]

bulu mata melentik! jeles ai! :D

d_LA said... [Reply]

hehe..bestnye layan karenah anak ni kan..ni yg rasa nk ade anak gak ni..kene kawen cpt2 la camni

abah khalisha said... [Reply]

hahahaha..sama mcm anak abah. dia lah sibuk nak itu, nak ini, abis berterabur makanan..kita sibuk-sibuk nak berbuka jadi naik angin..geram jg kadang-kadang.
Kasih seorang ayah, hayatinya bersama

Myra Jay said... [Reply]

Heheee, tp comel :-)

Terus tak jadi nak marah kan kak.. :-)

Mama Gee said... [Reply]

leh masuk iklan gigi nih!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2011 Reserved to ·٠•●★MY BLOG MY STORY★●•٠·˙™
Design with love by CikBulat