Monday, August 15, 2011

PENANGAN MENJAHIT BAJU FARAH●•٠·

Dalam persiapan menjahit baju raya Farah Najwa aka ank dara aku tu...TIBA2..mesin jahit itu bertukar menjadi kuasa gaban sehinggakan terkeluar sekru kat mesin tu....pastu tu kalang kabut aku dok cari kat mana jatuhnya sekru tu...cari punya cari...last2 terjumpa kat kedai spepart singer la jawabnya....hehehehe...

see...see...sekru dah hilang....

masa tu baju farah baru siap sepasang....bila dah dpt cari sekru tu...dan2 aku pun pulun jahit sampai siap la..*rasa mcm guna mesin jahit baru la....*padahal sekru ja yg baru...

kalau cuti minggu depan dah kalut nak menyimpan kat rumah plak....dah tak mau dok fikir pasal bj2 ni dah...semangat nak raya wey.....

tadi bw farah p klinik utk chekup...pastu kena paksa mkn ubat cacing lagi...punya la susah nak bg mkn kat dia...adussss....

17 ,2788 Yang Dah Komen:

Anisa Hang Tuah said... [Reply]

semangat beraya

:)

Lydia Miza(Aidyl Azim) said... [Reply]

wahh dah ada baju raya si kecik ni

syariza09 said... [Reply]

uiisshhh...sakan menjait sampai skru pon leh cabut. kena mkn ubt cacing tu sbb kurang berat badan ka

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@syariza09 : eemm..maybe la kot...tadi memang timbang berat dia turun sikit...risau jg ni...

dwaty said... [Reply]

mesti comel baju tu bila dah siap nanti kan.... hehehe...

NM02 said... [Reply]

kelas kau nok

pandai menjahit mngupernyer

meh nak tempah baju kembang selai

buleh?

☆*♥L@dy @yU♥*☆ said... [Reply]

uwaaaa sana ni dok citer pasal raya jer...sayu haty cheq

ajumohit said... [Reply]

Siap jugak baju farah... Skru tercabut mmg tiada hlgan pada mama hihi

~ yus ~ said... [Reply]

seronoknya dapat jahit baju raya anak sendiri...

kak yus tahun ni beli siap je...huhu.

Mata pun tak berapa nak nampak kalau nak menjahit...:(

aizamia3 said... [Reply]

' last2 terjumpa kat kedai spepart singer la jawabnya... '

lucu je membacanya..

HEROICzero said... [Reply]

sampai jatuh skru tu . ha ha gigih sangat nak raya ni .

gadisBunga said... [Reply]

ingatkan mesin jahit tu nak bertukar jadik transformers!

Sheemieyda Blogshoppe said... [Reply]

hai kak D.. thanks drop by kt blog sheemieyda shoppe eyhh.. yg kak d tya beg tu, just ada warna kuning je.. tp mmg cantek.. dia takdak la kuning sgt.. yellow+light green camtu.. besaqqq..boleh isi bykkk barang.. klu kak d nk amik, syeeda bg by hand je la :D

misya said... [Reply]

kak d pandai jahit sendiri baju eh,ambik tempahan ke

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@misya : tak ambik dear...jahit utk sendiri n ank2 ja...

Myra Jay said... [Reply]

Heheee...
Sparepart kat Singer selalu p kalau ada barang mesin jahit yang hilang kan..hehee

♥cmª shIemª♥ said... [Reply]

mesin jahit hilang sekru??
muahaha..tandanya soh ganti baru tu..

selamat berjahit jahitan..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2011 Reserved to ·٠•●★MY BLOG MY STORY★●•٠·˙™
Design with love by CikBulat