Tuesday, August 16, 2011

MAKTOK YG KRETIP●•٠·

Assalamualaikum....

eemmm...maktok ni kan...memang kretip dia...pandai sungguh...masa aku sibuk menyiapkan Baju ank dara aku ni...maktok plak sibuk dok jahit bantal utk ank2 yg suka tngk tv sambil landing....bantal tu memang buruk beno kalau tak boh sarung kan maktok?sbb tu la maktok rajin & gigih sekali menyiapkannya....

jom kita tngk apa maktok buat....

 tekun sungguh kan maktok ni...

ini semua hasil lebihan kain yg aku buat baju ank dara aku tu la....bantal pun nak raya wey....bila dah siap semua...rasa mcm cantek la plak kan....hampa nak tngk dak hasil tangan maktok ni?jom la kita tngk...jamu2 mata tu......

haaa...cantek kan?

caya lah maktok ni.....kalau ada yg nak tempah ni....maktok mau ka jahitnya?hehehhehe....


17 ,2788 Yang Dah Komen:

Belinda Adzmi Ibu Ilhamny said... [Reply]

orang dulu2 mmg mcmnih, nenek lnda pon mcmnih..sayang kain balance2 nak buang2..bazir...kita nih malas nak pikir, suma nak beli siap jek..hehehe

Asmara said... [Reply]

uish cantik! bestnya ada maktok! :D

Papa Mifz said... [Reply]

Rajin makcik ni yer..:-)

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@Asmara : maktok farah la tu...

kita dah tak da maktoknya....

ajumohit said... [Reply]

Rajinnya maktok, matanya clear lg nk mjahit... Cantik

~ yus ~ said... [Reply]

wah! memang cantik lah D. Kretip maktok kan..:)

laskar pelangi said... [Reply]

serius comel kak:) rajinnya maktok wat bantal kecik molek nie..daripada kain lebih yang terbuang,blh dijadikan bantal time lending ngadap tv kan...

アヌムちゃん said... [Reply]

wah comel je bantal tu.heeee

qemaishak said... [Reply]

cantik weh kak D..teringat dulu bantal macam2 corak, mek jahit dari perca2 kain pasang yang dihantar jahit..

Myra Jay said... [Reply]

Rajin + kreatif = hasilnya CUN :)

☆*♥L@dy @yU♥*☆ said... [Reply]

untung ader mak tok yang rajin dan kretif nie...tertiba teringat kat umi ai...uwaaaa

diana said... [Reply]

orang tua2 memang pandai buat2 benda gini..
ada yang siap boleh buat tilam guna lebihan2 kain tu...
kalau orang muda,kain lebih2 tu campak tepi je..
heheheh

Fadzli Amir said... [Reply]

Ingat dulu,arwah Tok saya, siap kutip kekadu perisi pastu buat bantal...tinggal kenangan

♥cmª shIemª♥ said... [Reply]

mane x tumpahnye kuah klu x ke roti canai...bakat menjahit turun temurun ni..

sama cam mak cma..suka jahit sarung bantal..

cantik2..

ahsfantasy24 said... [Reply]

best kn klw pndai mnjahit,
kite tringin sgt nk blajar mnjahit :)

syariza09 said... [Reply]

org2 tua mmg rajin...org2 muda palk krg rajin sikit...hehehe

Solihin Zubir said... [Reply]

tri8ngat kt arwah tok..
dia ada jahit selimut guna kain perca kt sy.. mmg colourful..

org tua2 ni mmg rajin kan...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2011 Reserved to ·٠•●★MY BLOG MY STORY★●•٠·˙™
Design with love by CikBulat