Tuesday, August 2, 2011

KOLAM IKAN TALAPIA & SIAKAP●•٠·

Assalamualaikum semua...apa mcm puasa hampa semua ok?sat ja kan dah masuk 2 hari kita berpuasa..Alhamdulillah..minta2 boleh la kita berpuasa sepenuhnya...aku kemarin dpt berbuka puasa pun biasa2 ja sbb ank dara aku pun sibuk lebih pada dia yg posa..sampai pecah juga la gelas aku sebiji...hai sbr ja lah...

ok masih ingat lg perkelahanku kat lata mengkuang dan lepas pada tu kami ke ladang anggur tasik beris dan skg sambungannya....lepas pd ke ladang anggur kami terus ke kolam ikan yg di kelolakan oleh En.Kamal kawasannya sgt luas...bila tngk ikan2 dia lg la...sangat menenangkan..dah tu pula siap dpt bg mkn ikan dia lg...pergghh memang best la...jom kita tngk keluasan kolam dia...

ini antara kereta jemaah menteri yg menghadirkan diri...


eemm...luas kan...

jom kita tngk ikan dia pulak...

syiok kan...puas la tngk ikan2 dia..

abaikan model yg memberi ikan itu makan..

dan ada lg model tak berbayar itu...sibuk ja dia...

kat mana ank dara aku dok masa ni?

dah kena tangkap...ponat wey...keja dok belari sana sini...ni pun nak ambik gambo dah tak mau...sbb sibuk nak belari2 lg...aku bukan apa takut dia p lari kat kolam tu ja...

lepas pada tu...dlm perjalanan balik semua kena tembak tertido dlm keta...tinggai incek su0mi aku sorang la dok drive...letih gamaknya...termasuk dgn aku la...ok habis sudah sessi bergosip bercerita aku....

ptg ni nak berbuka entah la nak makan apa...lauk tunjuk tu dah semestinya...nak tunggu aku bersilat kat dapur time cuti ja lah...

25 ,2788 Yang Dah Komen:

Cik Syeeda Sobbihi said... [Reply]

kak D, tilapia masak lemak cili padi sedap gak tu! takpun ikan tilapia bakar, cicah ayaq asam.. terangkat wohh !

gedek! said... [Reply]

Hoi!

Ikan banyak macam tu, nak celop tangan pon takot!

Chuu Muqhlis said... [Reply]

mak aih, best gilak.,
ikan bertebaran disana sini :D

meaw said... [Reply]

silat gayung kat dapo naaaa kak d ...... :P
selamat berpuasa ye kak ^__^

Hanis MY said... [Reply]

uwaaa syoknya kak d! i likeee part bg makan ikan tu, boleh nyanyi ikan kaloi huhu...naper kak d tak bg makan ikan tu, i nk tgk u jd mdel hehe...okies kak d selamat berbuka...

♥cmª shIemª♥ said... [Reply]

kak d...terujabya cma tgk kolam ikan yg penuh ngan ikan2 tu...hohohoh..

jenuh la p kejaq si bertuah tu...hehehe..

azila said... [Reply]

bestnyer kak D...dia jual x ikan2 tu?heheh...maklumlah , suka makan ikan, pantang tgk ikan fresh skit

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@Cik Syeeda Sobbihi : sodap memang sodap...TAPI ikan yg dibeli semuanya dah masuk dlm perut dear...kena beli yg tunjuk ja lah...

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@gedek! : memang pun....rasa mcm pirana nk gigit tangan lak...

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@Chuu Muqhlis : tambah2 kalau nak bg lepa mkn...lg la cepat ja lepa mai...

intan morsalin said... [Reply]

kunjung balas & follow.....

sonok nengok gambo kat kolam ikan tu...dpt lak makan ikan fresh...mmg walaweh...

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@meaw: semua silat ada hai...bila masuk dapor ni...tambah2 dgn ank dara dok kacau lg la...

MAPPIAU said... [Reply]

ikan talapia tuh buat ikan bakar pun sodap gak tuh huhuhu. Kalau bulan pose ni nampak ape jer pun musti teringat makanan kan kan hihihi.

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@Hanis MY : sebenarnya memang teringin nk bg mkn ikan tu TAPI tak dan nis...kakD dok beligan(belari)dgn ank dara akak...sibok dok beligan sana sini...risau takut dia p terkam kat kolam tu...

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@♥cmª shIemª♥ : tu la...ponat ooo...

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@azila : jual...mcm2 harga ada..yg kecik murah ja sekilo Rm6.00 yg paling besar sekilo Rm9.00 kakD rembat yg kecik ja..kalau besar sgt rasa gerun lak....

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@intan morsalin : tq...memang sedap isi ikan dia...manis la...

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@MAPPIAU : haaaa..tau tak pa...

syariza09 said... [Reply]

geram tgk ikan2 tu...buka posa ngan talapia la :)

Isteri Encek Bard said... [Reply]

kak d bestnyer tengok kolam tu

misya said... [Reply]

dapat ikan fresh tak

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@syariza09 : heheheh...talapia tunjuk ja lah...

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@Isteri Encek Bard : tu la..memang best..

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@misya : dapat la...TAPI bukan memancing ye..kena beli..huhuhuhuhu...

qemaishak said... [Reply]

Banyaknya ikan..bako sedap ni hihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2011 Reserved to ·٠•●★MY BLOG MY STORY★●•٠·˙™
Design with love by CikBulat