Wednesday, June 8, 2011

ADA LG CheQITA CAMPUR2●•٠·

SAMBUNGAN DARI SiNi lepas pada tu aku teruskan lg perjalanan menuju ke sungai petani...di sg.petani di bandar puteri jaya..sepupu aku lg yg kawen ni...tapi apa kan daya pict pengantin tak dapat aku snap oleh kerana lepa p berphotoshoot kat luar katanya...

Cheqita no.3
TETAPI aku dapat snap 1 makanan yg jarang2 sekali aku jumpa sbb memang payah jg nak jumpa kuih ni..hampa nak tau kuih apa?jom kita zoommmm....

dah la sodap...lepa leh tinggal kat aku 2 biji saja...agak2 hampa tau dak kuih apa ni?

ni la org panggil bunga pudak...kat negeri lain tak tau la org panggil ni kuih apa...

payah sungguh nak jumpa kuih ni...skg org selalu buat kuih ni utk hantaran...mak aku kata dulu2 senang dapat kuih ni...maybe skg org dah tak tau nak buat kot...kuih ni org tua2 ja yg pandai buat...


ok yg ini dulu yg dapat aku sharekan...nanti aku akan up next N3 pasal Urusan Penting yg aku nak bongkarkan pada hampa...URUSAN APAKAH ITU TUNGGUUUU>>>>>> 





13 ,2788 Yang Dah Komen:

qemaishak said... [Reply]

nampak sedap je tuh..
tepung kat luar tu cam tepung kuih gomak kat kelate tapi xtau la rasa sama ke tak hihi

Lydia Miza(Aidyl Azim) said... [Reply]

tak pernah mkn dan tak pernah jmp pun kuih ni

safiyyah osman said... [Reply]

kak D nie suka buh gambar makanan yang nmpk best2..ahahah..mcm sedap ja..tpi xpnah tgk pon..1st time tgk nie...

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@qemaishak : ooo..ya ka?nanti kakD balik tanya mak kakD tngk lepa buat mcmana..

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@Lydia Miza(Aidyl Azim) : alo2 ter"publish" lg kat ibu mengandung sory ye dik...

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@safiyyah osman : hehehehehehe...jgn marah ye dik....kuih ni memang payah cari...

syariza09 said... [Reply]

laaa...igtkan kuih sagu. x nah dengar pon kuih bunga pudak

Papa Mifz said... [Reply]

merah isi nye eh kak...pedas ke manis tu..huhu

MAPPIAU said... [Reply]

uishhhh pestime ni tengok kueh nih. Rase apetah lagi tak pernah sadis sadis. hiks

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@syariza09 : tu la skg memang payah nak jumpa...

dah tu bila dah jumpa.. apa lg keja kakD trus snap n publish la...

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@Papa Mifz : lupa plak nk bgtAU isi dia tu kelapa paruk...rasanya manis aja..

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@MAPPIAU : sbb tu la i tayang2 kat u all semua...hehehehhehe..itulah agenda sebenar i....jgn marah ye...

CikBulat said... [Reply]

mcm sedap je rupanya. hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2011 Reserved to ·٠•●★MY BLOG MY STORY★●•٠·˙™
Design with love by CikBulat