Sunday, June 26, 2011

CER TEKA?●•٠·

Assalamualaikum..hampa semua sihat2 belaka ka?aku?sihat alhamdulillah...semua dah bekfes?aku?dah....makan roti kering ja...hari ni aku nak ajak hampa teka teki teka tekuk...jika hampa pandai...apakah benda ini?


cepat2..fikir2..apakah benda ni?

sapa dpt jawab aku bg hampa 50......Sen...ala aci la...hehehehe...aku bukan org kaya nak bg kat hampa duit byk2...@pun mcm biasa aku publish jawapan hampa dgn blog hampa sekali...boleh mcm tu..boleh la...boleh la...kita main pagi2..bg otak fikir sikit...

jawapan akan di publish besok ok..sbb arini i keja sekerat hari ja...nak p mkn kenduri...sudah lama tak makan kenduri ni....lapooooo la plak....

11 ,2788 Yang Dah Komen:

☆♥L@dy @yU♥☆ said... [Reply]

kacang apa nie kakD?
cheq tataw :D
x dpt 5 kupang ekkk....hentak kaki :-p

~iz~ said... [Reply]

alor2...xde idea nak cakap benda ni apa..hehee...
nampak cam kacang yg biasa kulitnya warna putih tu...namanya pn dh tengah la...:)

kurus said... [Reply]

badam kan kan kan :)

cik helena said... [Reply]

kacang putih!

emak. bukan penari tiang said... [Reply]

kacang cerdik!

qemaishak said... [Reply]

apa tu ek?buah koko ke?hehe main bantai je ni

Asrul "iLham" Sany said... [Reply]

am keropok kaler2 yang saya pernah makan masa travel kat sabah

ct N honey said... [Reply]

mcm biji labu aje,buahnye dah buat pengat ke?...

Lydia Miza said... [Reply]

kacang pistachio,yg org tua2 panggil kacang pandai tu .btk tak kakD?dlm plastik..tak jelas la..huhu

Belinda Adzmi Ibu Ilhamny said... [Reply]

apa tu..??biskut kapal terbang kerr..??

Hanis MY said... [Reply]

buah kana haha takde kaitan langsung tapi saje je drpd takde jawapan kan...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2011 Reserved to ·٠•●★MY BLOG MY STORY★●•٠·˙™
Design with love by CikBulat