Wednesday, June 22, 2011

MEE UDANG YG MAVELES●•٠·


Semalam kan p lagi makan mee udang yg maveles tu...sodap nya.... tak tau nak gambarkan...hampa nak tngk dak mee udang yg maveles tu?haaa...dah faham dah...tu kan dah kembang kuncup hidung tu tanda nak tngk la kan.....ala...aku tau la hampa tu.....

mee udang yang belum TERcemar dulinya...

cer hampa tngk org yg mencemar duli mee udang tu.....

itu lapaq tahap gaban dah la tu...<--- buruk sungguh mucung mulutnya kan?

ini nasi goreng jeragan kata dlm menu lepa....ini bukan aku punya...incek su0mi yg punya...

sotong celup tepung
ini nak kata pencuci mulut mcm tak kena..rasanya utk penuhkan perut yg masih boleh isi kot....kan ka kami ni lapaq tahap gaban...semua mau bedal....

dan WASURENAI(tak lupa)<--pinjam ayat kamu ye Hanis  ayaq tembikai ni.... 

cer tngk plak ank lepa makan apa ya?

ish..ish...sungguh kejam kan...ibu & abah makan sodap2 ank boleh ja minum ayaq ya...tak dak lah...aku baik pa..Farah yg tak mau makan... asyik minum & makan ais saja...dah tu boleh dia hingaq(bising) sampai semua org beralih tngk kami..sbbnya tak bg ais kat dia....adusss..ank..ank....sabar ja lah...

20 ,2788 Yang Dah Komen:

AnneRaini said... [Reply]

mengancamnyer mee udang tu...mana nak cari mee udang sedap ye...

zaidah said... [Reply]

dah makan mee udang tak toleh kiri kanan...memang sedap lah tu.....huhuhu

Mama Gee said... [Reply]

tgk mee udang...tgk air tu...ayoo tangkap leleh tauuu

ieda said... [Reply]

huhuhuh sedapnyaaaaaaaaaaa mencik2 .. lapoor balik nie akak nieeee

Hanis MY said... [Reply]

pasai apa la kak d letak gambaq makanan saja nih terguuda iman patik wuwuwu....rasa nak balik la ni jugak haha... biasalah ober ektim...

alahai comelnya farah dgn aisnya... kompem sedap sampai kak d wasurenai tu... pos sini cikit naa...

makdara TERdiva said... [Reply]

geram tengok air tembikai tu.. :)

misya said... [Reply]

meliur ar kak d tgk mee udang tu

noor said... [Reply]

wah sdpnya kakD..terliur dibuatnya
tgk pada udang tuh huh ngancam uuu

Papa Mifz said... [Reply]

waduh kakD...terliuh saya melihat nye....

♥cmª shIemª♥ said... [Reply]

muehehe..mmg mabelessss...udang tu,....udang tu...udang itu...meh terjun cni meh...
hahaha...

dwaty said... [Reply]

NAK UDANG.... NAK UDANG... TELAN LIUR DAH NI...

mappiau said... [Reply]

uhuk uhuk, hari tuh kan diana baru jer makan mee udang tau tapiii rase grrrr macam hampeeeh. Ni tengok kakD dengan rakusnye telan mee udang tuh terus ngidam nak jugakk huhuhuhu

suri solehah said... [Reply]

kenapa digodanya orang ramai dengan mee udang itu..huhu..tiba2 teringat mee udang teluk kumbar huhu

Asrul "iLham" Sany said... [Reply]

suka makan mee udang n mee bandung

si penulis datang follow dan tinggalkan jejak

;-)p

mzhany said... [Reply]

kak d, uuuu sangat menggoda napsu makan saya uuuuu

ct N honey said... [Reply]

udangnya besar..nyam..nyam..

Amni said... [Reply]

sedap nya kak diiiiiii.... Dah la udang dan sotong tu fav sy... Air tembikai pun fav... Sedapnyaaaa laaaa.... Ni esok nak carik jugak.. Hahaha...

Ati Masrif said... [Reply]

mee udang utara mmg terbaik

lama tak pi lawat kakak
kita di kedah ...

exora said... [Reply]

yummy sedapnya....

salam kenal dari xora..:)

Lydia Miza(Aidyl Azim) said... [Reply]

nak mee udanggggggggggggggggggg

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2011 Reserved to ·٠•●★MY BLOG MY STORY★●•٠·˙™
Design with love by CikBulat