Thursday, June 16, 2011

PULUT AYAM●•٠·

Assalamualaikum semua....bek...bek...Alhamdulillah...konyang sudah.. huihs...sedap hingga menjilat siku semua ke 55 jari...*ada ka jari 55 ni?* hampa tau hari ni aku makan apa?tu tngk la tajuk tu...PULUT AYAM sapa besa makan pulut ayam ni?ada yang jawab besa ada yang jawab dak...OK ok..sapa yang tak pernah tngk makanan ni jom kita layannnnn....

ni la PULUT AYAM nya....

jom kita zooommees lagi dekat nak dak?kalau tak mau pun aku zoom juga...ada aku kesah?


sedap kan?sapa kata sedap?aku la kata sedappp....

Pulut ayam ni kat belah2 Thailand ni makanan lepa la....aku dulu pun tak suka juga...TAPI bila dah rasa...terus teringat2..kat belah kita ni payah la sikit nak cari...ni pun aku TERjumpa masa aku p kola kedah tadi....tapi aku tngk juga la sapa yg buat?sbb apa yang aku tngk...kalau org kita yang buat..memang tak sedap...kalau org belah2 sana buat kompom sedap...ni pun tadi org petani yang jual...jadinya aku sepantas kilat terus minta dia 2 bungkus sekali gus...ha..ha..tu nak kata kat aku la tu...yang satu lagi aku taruh kat incek su0mi aku la...dia pun dah jadi suka dah pulut ayam ni..aku la ajaq dia makan...

Hampa plak bekfes apa?

16 ,2788 Yang Dah Komen:

sahromnasrudin said... [Reply]

mak aiii...slalu org makan nasi ayam..ini pulut ayam???? memang malaysia nie mewah dgn makanan la huhuuhhhh

♥cmª shIemª♥ said... [Reply]

kak d...pulut cicah ngan sambal mmg sedap..nyam2...........
bukan kakd ja yg kata..cma pun 101% setuju sodap....

cma bekpes roti menggali ja pg ni..cicah air teh o..

NM02 said... [Reply]

giler gempak mkn pulut ayam weh... terus teringin pulut kari daging. adoiyai

rATu kEBaYA said... [Reply]

tak pernah makan pulut ayam ni kak.. tapi mmg menyelerakan kalau pagi² santap pulut ni.. cicah sambal bilis pun sedap

Anonymous said... [Reply]

Sedapnya.......kak D nie kalau xup entry buh makanan sdap2 xsah no..hahahaha

misya said... [Reply]

selalu mkn pulut kuning jer

MyHeartMySoul's Diary said... [Reply]

mmg sedap la pulut ayam ni.. sapa x besa mkn mmg rugi.. betui D kalo nk beli kena beli hat org depa juai gak.. baru ada rasa uumpph tu..

Isteri Encek Bard said... [Reply]

kak awat sedap sangat nie.. terliyur sudah

gadisbunga said... [Reply]

pulut ayam? tak penah mkn. nampak tu mcm ada pulut, bawang goreng, ayam goreng dgn sos manis siam tu, kan?

ok la, nak try buat kt umah, heheh~

ainnoraini said... [Reply]

sedapnye...makan pulut ayam..

kite makan nasi lemak ayam goreng jer tadi...

cik helena said... [Reply]

kalau pulut tu kuning mesti lagi terliur!!

noor said... [Reply]

tringat maharjalwk kak D
kump. sepah bwk plt kuning heheheh
ayam tuh nmpk sdp benor ler

syariza09 said... [Reply]

KakD kejam sangat2!!!!!

dh la tunjuk, pastu p zoom pula...kami kat sini susah mau jumpa tau! sib baik saya bukan makyong =)

kakchik@ella said... [Reply]

makencikladyzul @ diana, kc tak penah mkn pulut ayam tp agaknya mcm makan ketupat dgn ayam la kot?? hihihi.

Hanis MY said... [Reply]

owh tidakkkk sgt2 menyelerakan gitu huhu...

kak D pass fb kak D kat hanis, nanti hanis add...pastu approve laju2 eh hehe...

diana said... [Reply]

pulut ayam??
kat kedah banyak juai..
kawen dengn orang kedah baru dapat rasa benda ni.dulu tak pernah makan pun...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2011 Reserved to ·٠•●★MY BLOG MY STORY★●•٠·˙™
Design with love by CikBulat