Monday, June 13, 2011

SODAP TU●•٠·

Assalamualaikum... di mulakan dgn Bismillah...disudahi dgn Alhamdulillah...<----(nasyid mcm raihan tau..)*cehhh...siap nasyid2 lg aku ni...*saja la memeriuhkan suasana pagi...

kemarin incek su0mi aku ajak balik kg dia....*bunyi kg tu mcm jauh ja.. dari rumah mak aku* wah hal dekat ja...aku kawen dgn org dekat...nak p kg dia cuma 10minit ja dari rumah mak aku...bila aja sampai sana...terus incek su0mi aku tngk pokok pelam(mangga) yg belakang rumah lepa...kakipar aku kata buah ni byk memerang yg dok qhekah(makan)tu la kalau tak talipon kot hampa nak mai...*biasa la kami ni kan bizi*(dlm hati aku berkata dgn nada yg megah...hehehehehhe)padahal tak da la bizinya saja la lah...

Bila dah usha2 buah tu dan2 incek su0mi aku ambik galah(buluh utk kait buah)jolok jgn tak jolok bang...jolok apa?jolok buah la....hampa jgn dok jadi otak kuning sangat....mesti hampa nak tngk buah pelam tu kan....sila kembang kuncup hidung tu tanda setuju....haaa...tu dah kembang kuncup hidung tu..ofkos hampa nak tngk kannn....

mana cukup 3biji saja....cukup la...ni hanya utk tayang2 kat hampa saja.....hehehehhe..kejam dak aku?


ada lg ni nak zoom kat hampa ni....


ini isi dia yg sgt2...manis rasanya lebih kurang harumanis jugak la....




p/s : buah ni kalau mkn dgn pulut lemak pun sodap ni....sila hampa semua jeles ok...sbb aku dpt tayang dgn megahnya...hahahahahha...jgn mare ya :)


11 ,2788 Yang Dah Komen:

misya said... [Reply]

huhu sdp sungguh

Hanis MY said... [Reply]

ammm...dapnyerrr tgk gambar tu rasa cm makan jugak hehe

Maya Mayana said... [Reply]

emm manngga memang sedap..byk mkan nanti asyik ke toilet je :P

♥cmª shIemª♥ said... [Reply]

wowo..memang jeles kak d..sedap tu...

noor said... [Reply]

terliur cek bila tgk nih huhuhu..
bak mai kak d sket hihiihih

~ yus ~ said... [Reply]

Wah kak D. Best tu, nak sikit.

Gambar yang kedua tu serius buat yus terliur habis ni...huhu

suri solehah said... [Reply]

oooo..saja tayang buah nak kasi urang terguda ye...terliur sih

ieda said... [Reply]

terliuq akak nie :)

Ati Masrif said... [Reply]

pokok mangga depan rumah baru
nak berbunga :)

Aziela said... [Reply]

aduhh...kecur laa tengok... nampak buah tu pun cantik jelita jer...

MAPPIAU said... [Reply]

adehhh mencik la gini, tak pasal2 minggu nih kene pakse papairfan carik mangge manis nih adehhhhhh *sambil leleh ayaq liur*.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2011 Reserved to ·٠•●★MY BLOG MY STORY★●•٠·˙™
Design with love by CikBulat