Thursday, June 23, 2011

HARGAILAH ORG YG KITA MILIKI●•٠·

Entah kenapa tiba2 aku plak teringat kat lepa berdua tu...silalah hampa layan hari jiwang sedunia aku ni...ibu sangat2 sayang pada kakak...SAYANG pun sangat2 sayang pada abang juga....<---sila hampa semua muntah dlm timba cepat2...pada yg tak dak timba hampa ambik la mangkuk pun tak pa...

sebenarnya banyak yg aku nak luahkan kat sini ni...TAPI takut hampa semua akan lari & terus tak baca aku punya N3 ni...hohohohohoho..jadi kat sini aku nak share pict & video ni utk sama2 kita sayang beribu-ribu lemon lg pada keluarga kita....

i lepbiu bebeh & pak bebeh....


cer hampa klik lepas tu hampa semua mesti terus akan jadi mcm aku punya lah....
silalah percaya....

16 ,2788 Yang Dah Komen:

misya said... [Reply]

btul la kakd.sdih n jiwang

cheqna said... [Reply]

of coz kena hargai...
bukan senang kita nak peroleh apa yang kita ada skang ni....
dalam kekurangan pasti ada kelebihan kan
salam ziarah n salam kenal =)

Heidi Shafiq said... [Reply]

i loike.. :)

Mama Gee said... [Reply]

tulis je apa ade hal....:)
kita ni manusia biasa..
ada hari2 mmg merasa jiwang2...

♥cmª shIemª♥ said... [Reply]

huhuh..tersentuh!
suka blia kak d jiwang2..muntah keju pun xpe..:P

~ yus ~ said... [Reply]

kenapa ni kakD? Apa pun betul tu, hargai keluarga kita selagi hayat masih ada...

Lydia Miza(Aidyl Azim) said... [Reply]

uik..mood jiwang ke kak D?hihi

suri solehah said... [Reply]

insan yg disamping kita adallah segalanya..sayang tak leh nak tengok video tu kt tempat sy

mappiau said... [Reply]

hohoho tacingnyer video nih, semua perasaan rase dah nih uhuk uhuk, tetibe renddduu giler kat papairfan! huhuhuhu

dwaty said... [Reply]

family adalah segala2nya....

Asrul "iLham" Sany said... [Reply]

kekadang kita ingat kat orang, tapi orang lak tak ingat kat kita...

;D

Papa Mifz said... [Reply]

kadang2 jiwang apo salah nye kak..:)

gadisBunga said... [Reply]

akak sangat sentimental.. :)

ct N honey said... [Reply]

sapa tak sayang laki wehh...

Miss Yaty said... [Reply]

so sweet...yaty pun syg apa yg yaty ada...ble la aku nk tawen ni!!adesss ^_~


kakD,yaty suke la header kakD tu..kakD reka sndri ke?? nk design pelangi cm tu jgk..huk2 :(

syariza09 said... [Reply]

huhuhu...mg la kakD. saya dh jd mcm kakD, dh jiwang, dah angau. Ni smua gara2 video tu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2011 Reserved to ·٠•●★MY BLOG MY STORY★●•٠·˙™
Design with love by CikBulat