Tuesday, June 28, 2011

SPERMA CINTA●•٠·

Assalamualaikum semua...hampa semua sihat2 ka?aku?alhamdulillah..ok ja....cer tngk tajuk aku tu..eemm kalau hampa nak tau aku punya la dok tunggu buku ni sampai...aku oder melalui online ja...mudah kan...


sebenarnya buku ni dah patut sampai 25hb lg..mak aku la tak dak dirumah...dah tu posmen pun ada la tinggalkan nota kata suruh p ambik kat pos ofis...26hb aku kena p kenduri plak...eemm...cerita dia 27hb la baru aku boleh p ambik....nak tak nak...arini baru aku publish buku ni...sbbnya kemarin aku sibuk bangat...maklum lah..skg kan kat ofis aku dok sorang2...ofismet aku kan dah bersalin....

*cer cita..cer cita....cepat la cerita....*hampa nak suruh aku story mory ka?adusss....rasanya dan la bg aku baca dulu no....harap hampa semua bersabar ye...kalau mana ada yg tak sabar ada baiknya hampa oder terus kat SiNi siap promot lagi tu...tuan punya buku jgn lupa 25% tau...hehehehe...

16 ,2788 Yang Dah Komen:

azila said... [Reply]

kakD..nanti abis baca review atau..nak tau gak jalan cter nya..hhehe

Mama Gee said... [Reply]

wahh tajuk bukan main lagi lee...hehee

misya said... [Reply]

wah tak sabar nyer nak tau apa isinyer

☆*♥L@dy @yU♥*☆ said... [Reply]

KD ni novel ker?

"lebih kelakar daripada cerita hantu kak limah balik rumah??"

ai tgk citer tue x derla lawak sgt apa sal ek?? adakah ai dah hilang deria lawak??? hentak kaki

eddy syrol said... [Reply]

tajuk kemain lagi....hohohoho


jom terjah


GIVEAWAY BY EQBALZACK

Myra Jay said... [Reply]

Macam menarik je buku nie :)
Nanti jangan lupa buat review ye pasal buku nie :)

Hanis MY said... [Reply]

cepatlah story mory.... mcm best je

noor said... [Reply]

kakD jgn lupa review tau ..nak tau gek heheh

syariza09 said... [Reply]

banyak halangan sungguh nk dptkan buku sperma ni

ieda said... [Reply]

haaaaaaah lahhhh tajuk kemain layiee ekekke :)

ainnoraini said... [Reply]

best ker...
tajuk mmg tergoda tu...

mzhany said... [Reply]

wow, tajuknya sgt menarik perhatian hohoho
besh ke kakd cerita nih?

ct N honey said... [Reply]

tajuk cam bagus je ni..novel cinta ke..atau novel 18sx he..he..he..

sha a.s said... [Reply]

tq for being my follower :) keep in touch ya...follow u back

rATu kEBaYA said... [Reply]

macam menarik je.. ce bagi sikit sinopsis nyer..

Papa Mifz said... [Reply]

tajuknye xboleh tahan...hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2011 Reserved to ·٠•●★MY BLOG MY STORY★●•٠·˙™
Design with love by CikBulat