Sunday, June 19, 2011

SUBANGNYA YANG CANTEKK●•٠·

Assalamualaikum...apa khabar semua?aku?sihat2 aja...cer tngk tajuk tu....bukan subang aku la...ni yang i nak marahhh ni....petang kemarin incek su0mi aku ajak p kedai Emas...aku pun dgn syoknya sekali bersiap2 la kan....ingatkan incek su0mi aku ajak p kedai Emas nak belikan aku rantai ka gelang tangan ka...*perasan disitu..* tut..tut...dia kata kita nak tebuk subang(tindik telinga) kat kakak la....

Jom kita layan gambo org yg kena tebuk subang tu....dia teqheyak sat ja pun...baguih2 anak sapa la tu...

telinga Farah dibubuh ubat..bg tak sakit bila kena tembak nanti...cer tngk mata Farah memerhati pistol yang nak digunakan utk tembak telinganya...

telinga farah diserbu utk ditembak...hahahaha..tengok buat muka relex lg...caya lah anak ibu ni...

taraaa..dah siap...canteknya subang dia....

sangat suwet tengok ank ibu pakai subang...



nota tangan : selamat hari bapa aku ucapkan pd yg bakal2 menjadi bapa, tengah menjadi bapa, & sedang menjadi bapa...& tak lupa juga aku tujukan utk Incek su0miku semoga anda semua akan menjadi bapa yg terbaik & berjaya di dunia mahu pun diakhirat kelak....Amin....

15 ,2788 Yang Dah Komen:

MyHeartMySoul's Diary said... [Reply]

tomey nya subang dia.. pasni farah minta hat 916 pnya plak na...melaram time raya.. ekeke...

Lydia Miza(Aidyl Azim) said... [Reply]

cantiknyer...qila lum tembak lg.owh camtu ke tembak kiri kanan serentak..last year gi dungun mereka kata tukang tembak cuti,tak jd nak tembak qila

Papa Mifz said... [Reply]

mak ai sampai dua org tembak sekali eh....hehe

♥cmª shIemª♥ said... [Reply]

hehe..ingtkan mak dia dpt bling2...
comeynye die dah pakai subang...

kakd..tgk depa tembak telinga tu cam serammmm ja...sampai 2 org..

ieda said... [Reply]

bagusnyaaa x nangis .. haaaaaa anak akak menangis sbb terkejut je .. lepas tuu ok dah ekekek :))

Ilhamny.com said... [Reply]

wah..salute lah farah...sikit pun x nanges.. kalau anak linda masa tindik dulu, meraung sampai ke malam.. mencebek jek muka sambil air mata meleleh...

misya said... [Reply]

cantik la subang dia.good girl x nanges

mappiau said... [Reply]

waaa bagus nye dia tak nanges pun, anty dulu mase kecik2 kemain melalak2 lagi mase tindik telinge dulu tauu huhuhu

lawaaanyeee subang die kiutt jer good gurl la kakak! hehehehe

NM02 said... [Reply]

teringat masa anak kazen ai tindik subang, dia nangis, ai pun nangis... hahaha

Hanis MY said... [Reply]

gudgirlnyaaa dia tak nangis poms...anteknyaaa subang farah... nanti minta dgn ibu yg gantung2 pulak ye comel yg tu hehehe...

diana said... [Reply]

akak tak berani la nak bagi maisara tindik sekarang ni..
tunggu la dia besar sikit..
sebab dia kuat menangis..
hheheh

syariza09 said... [Reply]

pandai dia teghiak sat jaa..pasni leh la mak bli subang besaq pula, biar mak pakai subang kecik jaa....hehehe

So Shy Lady said... [Reply]

hihii msti farah tpinga2 apa la org ni nk buat nih...hihi comel anak sapa la tu.... ;D

~ yus ~ said... [Reply]

baguslah suami akak, dia yg sibuk nak tindikkan farah dulu ya. Yus pulak terbalik..hehe

Tgk entri akak ni, teringat pulak dulu ada gak buat entri serupa untuk Alia, masa dia tindik telinga..hehe

Mama Gee said... [Reply]

beraninya dia...aunty tabik sringlahh...hheeh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2011 Reserved to ·٠•●★MY BLOG MY STORY★●•٠·˙™
Design with love by CikBulat