Tuesday, June 28, 2011

BUAH-BUAHAN TEMPATAN●•٠·

Eeeemmm....aku baru tau rupa2nya mak aku yg tak dak dirumah pada 25hb yg sepatutnya buku sperma cinta tu sampai dia p kebun buah-buahan tempatan yg berada nun jauh dibaling...hohohoho...bukan kebun family kami ye...kebun tu kawan mak aku yg punya...kawan tu pun dia kenal masa dia p mekah dulu...

mak aku cerita..kwn dia ni baik tau...masa lepa dimekah lepa kwn baik sangat..sbb tu sampai ke malaysia pun lepa masih lg berhubung...byk kali dok col mak aku suruh p kebun dia..katanya kat belah sana buah2 ni tak jadi harga sbbnya semua org2 belah sana dah ada kebun sendiri...jadinya sapa la yg nak beli kan...dah semua ada kebun masing2...

mak aku kata lepa p sana makan punya sedap...sampai tak henggat dunia la...<---*aku tambah ja ayat tu* buah datangnya semua fresh2 oooo...ada yg baru luruh pun ada...jom kita tngk lepa mkn apa...

abaikan model yg tak berbayar ini ye...TAPI nak juga story mory sikit pasal model ni...dia ni adik aku yg last sekali..dia ni kalau bab bergambar serah kat dia....boleh ja posing kat mana pun...sapa ada minat nak buat model sila coling2 aku ok...*ceh siap buat promosi lg tu...* jom kita zooomess isi buah tu...





perrrghhh...sedap kan tengok...buat kita semua teliuq ja...aku ni masa dok taip ni menitik2 ayaq liuq aku...*aku bohong ja* masih boleh tahan lg nafsu aku ni..jom kita layang buah buah lain plak..maklum la..dah p kebun semua ada kan....nasib buah ni lepa bawa balik..kalau tak mau merajuk aku...hehehehe..buruk sungguh perangai hg diana ooooiii...




buah ni pulak aku panggil BUAH JAMBU KELING pasal aku panggil mcm tu aku pun  tak tau...dah mak aku panggil buah tu mcm tu aku pun panggil ja lah....boleh jwb mcm tu?hehehehe..mai kita zoomees itu punya buah....









buah ni kalau kita cicah2 dgn garam belacan apa nak kata...memang pergghh la....









buah ni plak mak aku bawa balik kupas kat rumah sbbnya byk sgt lepa mkn...jeles tak sangga aku kat lepa...ya la mau tak jelesnya...kami ni mana la ada kebun...tut..tut..lepa(adik2 aku) boleh p...geram la aku...<---sikap dengki tu sedia2 ada..apa la punya k.long...hohohoho...

















ini aku siap zooomees utk kita menikmati nya dgn lebih nikmat lg....boleh perangat mcm tu?hahahahaha...









buah ni lepa mkn kat sana...tak bawa balik...sbbnya buah tak brapa nak menjadi..setakat boleh mkn kat kebun ja...sungguh sadis kan....kalau la aku boleh p sana dah tentu2 aku dapat ngap (siap bold tu...)itu punya buat....









kat dlm plastik ni..ada 2 jenis buah satu BUAH MERA(kedondong) satu lg buah limau kasturi...buah yg tak berapa nak best ni lepa bawa balik...huhuhuhu....aku tak la brapa minat sgt..cumanya dah ada aku mkn ja lah...






ini buah yg terakhir aku upload dah tak larat dah nak upload..padahal memang dah tak buah dah nak upload...buah ni aku suka....sbb dia boleh buat kita senang membuang....betoi dak?kalau tak betoi pun sila kembang kuncup hidung sudah la tanda setuju....hahahahaha...





sekian sudah keterangan utk kali ini....

16 ,2788 Yang Dah Komen:

misya said... [Reply]

sedapnyer buah-buah tu

~ yus ~ said... [Reply]

akak, yus terliur tengok jambu keling dengan betik tu..huhu. Bak sikit...:)

AnneRaini said... [Reply]

nak durian freshhhhhh....!

rATu kEBaYA said... [Reply]

meriahnya buah-buahan..

gadisBunga said... [Reply]

durian kecik tu ada isi ke? musykilnya saya kak...!

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@gadisBunga : ada..mungkin tumbesaran dia terbantut kot....

sha a.s said... [Reply]

nape nyer semua buah tu mcm comel comel?? hurmmm...

kakcik said... [Reply]

Bestnya dapat makan bua2an segar.

Dah lama tak 'jumpa' isi durian warna putih. :)

qemaishak said... [Reply]

Kalau kat kg qema, buah jambu keling tu dipanggil buah jambu kayu @ jambu nangka, juga xtahu kenapa dipanggil begitu hehe

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@sha a.s : sbbnya tuan yg nak mkn pun comey...<--- boleh jwb mcm tu...hohooho...larrriiiii...

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@qemaishak : tu la panggilan kita ni kdg2 tak sama...

Syazwan said... [Reply]

terliur gila tengok buah!!
saya suka dokong!

mappiau said... [Reply]

buahan tempatan yang menjadi peberet saye adelah raje buah!! buah durian...yum yum

♥cmª shIemª♥ said... [Reply]

muahahaha...terbaekkk dr ladang..
jambu keling yg kt kpg cma kaler putih..ade jugak yg panggil jambu susu,,rasa dia masam sungguh....

♥cmª shIemª♥ said... [Reply]

huhuhu..byk kali cuba komen,,,error aje..huhu...

buah2 tu mmg terbaekkkk dr ladang,,,kt kpng cma buah jambu keling tu kaler putih susu...msm sungguh..

Lydia Miza(Aidyl Azim) said... [Reply]

naik juling tgk nangka...huhu.2 mgu cr tak jmp2

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2011 Reserved to ·٠•●★MY BLOG MY STORY★●•٠·˙™
Design with love by CikBulat