Tuesday, June 28, 2011

MAKAN MALAM KAMI●•٠·

Wah2 tadi petang aku keja masuk blog org pastu tngk makanan...masuk sini ada makanan..masuk sana ada makanan juga...mcmana aku nak diet ni...*alasannnn*nah mlm ni terus rasa nak makan mee hailam...jom layan...

ni aku punya mee hailam pinggan beso lg....

ini incek su0mi punya....nasi paprik...


untuk bg kami lancar makan... ayaq ni la membuatkan aku tak lekat dik kerana farah punya perangai....


ayaq aku ofkos lah ayaq tembikai...

farah punya makanan....mkn ja apa yg kami oder...sbb dia ni kalau mai kedai makan maunya suka main ayaq, kulom ais, main2 setero...mcm2 la perangai yg dia buat...mkn bukan byk mana pun main ja lebih....

P/s : esok aku cuti....yeeeeeeaaaa.....

25 ,2788 Yang Dah Komen:

safiyyah osman said... [Reply]

sedapnya..belambak udang dia bubuh..huhuhu...sedap dak kak?

Lydia Miza(Aidyl Azim) said... [Reply]

sedapnyer mkn mee hailam panas2 sis.erk,esok cuti sempena apa sis?

ieda said... [Reply]

adoii sedapnya .. ermm kalau dah makan luar .. diet tuu tinggalkan aje di rumah ahakssss

mappiau said... [Reply]

hahahaha kalau dah terjah sane sini sume pasal makanan memang ke laut la diet ye dak? huhuhu

♥cmª shIemª♥ said... [Reply]

hahaha...cma mai cni pom kak d hidangkan makanana,,,,nyum2.....
tembikai tu peberet i jugak,,,,:P

sha a.s said... [Reply]

sronoknye cuti :)

noor said... [Reply]

ayaq tembikai mmg sodap!!!

NM02 said... [Reply]

lapar lapar lapar lapar lapar lapar




lapar!

Aisyan EMC said... [Reply]

Ada resepiny tak? Nak try masak...

ct N honey said... [Reply]

mcm mee sup aje mee hailamnye..selalu warna hitam kan?

dwaty said... [Reply]

tak pernah lagi rasa mee hailam... nanti nak cubala...

Asrul "iLham" Sany said... [Reply]

sedapnyyeeeeeee

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@safiyyah osman : memang sedap dear...kedai mkn ni org petani masak...

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@Lydia Miza(Aidyl Azim) : israk & mikraj

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@ct N honey : memang la selalunya kakD mkn kat kedai lain warna hitam...TAPI kat sini putih2 pun memang maveles....

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@Aisyan EMC: huhuhu..minta maaf kita tahu mkn ja...resepi tak dak la....

sahromnasrudin said... [Reply]

tgk pic dah leh gambarkan tahap kesedapannya kan huhuhhhh

Hanis MY said... [Reply]

nak cikitttt...

gadisBunga said... [Reply]

sedap tak mee hailam tu?

saya masih teringat2 mee hailam yg saya makan kat gerai bawah pokok kat kampung pinang taiping, lamaaaaa dulu. hihi~

ecah mashuri said... [Reply]

terliuq ecah tgk kak D oii.heheee

ecah dh dpt komen blog.wuhuuu...suka2

sissyira said... [Reply]

salam


wah kak, lapar saya malam2 ni..

Mama Gee said... [Reply]

dh lama sgt rsnyaa tak makan mee hailam.....huhuhu teringin le plak... nampak syedapp

Papa Mifz said... [Reply]

makan je kak jgn pk diet sgt...janji hati sonang..:)

HEROICzero said... [Reply]

amboi mewah bebeno mi hailam tu. udang sepah2. hahaha. =D

diana said... [Reply]

mee hailam tu pakai mee apa??
tak macam mee biasa pun..
warna putih ye??

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2011 Reserved to ·٠•●★MY BLOG MY STORY★●•٠·˙™
Design with love by CikBulat