Sunday, July 3, 2011

BUAH APAKAH INI?●•٠·

Assalamualaikum...
wahai orang-orang kampung...beloger-beloger sekelian...cer hampa semua teka buah apakah yg aku cuba tanyakan ini?hadiah?mcm biasa tak dak hadiah istimewa cumanya dpt lah sama2 kita memikirkan nya...<--boleh mcm tu? oklah..ok lah...aku akan publish nama sapa yg teka dgn tepat & jayanya....

jom kita tngk buah apakah yg cuba aku nak kupaskan ini?

teka jgn tak teka...

huihs...meroyan aku wey...blogspot buat hal...ni N3 yg 30hb punya..penat aku hari tu dok tunggu benda ni nak publish...nasib la baru boleh publish hari ni...hohohooho..ni pun sbb aku br boleh on9...dah merajuk la konon2....tapi apa kan daya aku kan blogger tegar ketegaq.....

8 ,2788 Yang Dah Komen:

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said... [Reply]

buah asam kan??


p/s: kak d, bleh plak saya tertukar kak d ngan orang lain keh3..

Syazwan said... [Reply]

buah gajus!!

chuu muqhlis said... [Reply]

chuu nak teka!
Ni buah asam gelugor kan?
yang buat asam keping tu :D

Lydia Miza(Aidyl Azim) said... [Reply]

la..siannyer kak D,rupanya dr haritu blog tak boleh buka ke?huhu..sabar ye kak.

buah apa tu kak D?cam buah asam gelugur je?

MyHeartMySoul's Diary said... [Reply]

buah asam gelugor

misya said... [Reply]

buah asam gelugor

Lady RaRa said... [Reply]

BUAH DADA!

azam said... [Reply]

hehehe...yelah....

saya baru dapat semalam ...bagi orang tak kenal makan...kena tipu lah...belah² cakkap buah peach...hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2011 Reserved to ·٠•●★MY BLOG MY STORY★●•٠·˙™
Design with love by CikBulat