Wednesday, July 13, 2011

WORDLESS WEDNESDAY●•٠·

1

2

3

4. 

perghhh.......

32 ,2788 Yang Dah Komen:

NM02 said... [Reply]

tersusun rapi isi jagung ni. smlm baru ingat nak beli kat pasar mlm, dah nampak rojak lupa akan jagung.

sha a.s said... [Reply]

ok, sy marah!













jagung manis.......ouhhhhhh

syariza09 said... [Reply]

perrgghhh....terlioq d pagi hari

~ yus ~ said... [Reply]

Ni bila ni D? Pagi2 dah makan jagung ke? Pegghhh...

Kak yus lama dah tak makan jagung ni..hehe

Pos Terkini ~yus~ .::Rabu banyak kata...(^_^)::.

misya said... [Reply]

bak ckit

dwaty said... [Reply]

perghhhh..... terbaek dari ladang...........

misz sheyla said... [Reply]

perghhhhh...leleh ni...mane nak cari T__T

MyHeartMySoul's Diary said... [Reply]

sodapnya... terliur aih.. nk sikit.. uhuhu..

gadisBunga said... [Reply]

pergh.

itu je perkataan paling sesuai. heheh~

rATu kEBaYA said... [Reply]

sedap kalau tambah butter dan madu..

Isteri Encek Bard said... [Reply]

tu dia, ni nak kena lapor ni ada isu bersih dalam nie.. hahhahahha jels sebab tak dapat makan jagung gebu nie

ainnoraini said... [Reply]

sedapnye...
jagung bakar ade tak...

qemaishak said... [Reply]

TERLIUR..tak perlu kata apa dah hehe

sahromnasrudin said... [Reply]

sib bek pr nie ada pasar..leh pi serbu jangung bakar nnti heheheee

zaidah said... [Reply]

klu yang muda pun manis jugak...

☆*♥L@dy @yU♥*☆ said... [Reply]

yang ni tak jelez sangat sebab baru lepas makan jer....ngeeee

laskar pelangi said... [Reply]

wah! lama dah tak makan jagung...sedap tu=) kuning sangat. mesti manis tu:)

kalau jagung bakar lagi superb kak..hehehe

ciK LyndaWawa igUana said... [Reply]

masak lepat jagung sedap kak....=]

Hanis MY said... [Reply]

peberet saya ni nakkkkkkk...sampai hati tak ajak i hukhuk...hehe saje je ngada...

ieda said... [Reply]

waaaaaaaaaaaaaaaaa durmmmm ( pengsan ) ... dah lama teringin nie !!! huhuhu

makdara TERdiva said... [Reply]

nakkkk seketul :)

MAPPIAU said... [Reply]

waduh dugaan apekah ini?? *orangkuatmakanmemangcenggini* hahahaha :P

ahsfantasy24 said... [Reply]

uish..
terliur ny!
huhuhu..

Jom Jenguk:
Kamu Melayu? Apa kamu tak sayangkan bangsa? Tak cintakan Bahasa? Tak terfikirkah tentang anak-anak kampung? Jangan pentingkan diri sendiri! Jangan hina dan perlekeh bahasa kita!

Papa Mifz said... [Reply]

adoi bila tgk gmbr nih teringat jagung cameron highland...huhu

~iz~ said... [Reply]

perghh...nak carik kt pasar malam la...:)

♥cmª shIemª♥ said... [Reply]

hahaha....




























kakd....















nie....
















mmg...............






















nak jugak............
:P

ct N honey said... [Reply]

ini kegemaran anak ct,tak muak2 mkn jagung

cik helena said... [Reply]

k fine lama tak makan jagung!

Mama Gee said... [Reply]

ari tu rambutan...ni jagung pulak...
perghhhhhhhh

wahida said... [Reply]

perghhhhhhh, kalau letak marjerin byk2 lagi terangkat!!

man yusoef said... [Reply]

buat sendiri ke?? waaahh...jagung bakar pon best gak

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@man yusoef : man ko jgn buat lece...tak kan jagung rebus pun kakD nak beli kat kedai agak2 la....hohoho..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2011 Reserved to ·٠•●★MY BLOG MY STORY★●•٠·˙™
Design with love by CikBulat