Thursday, July 28, 2011

MALINJA DONER KEBAB●•٠·

Assalamualaikum semua....hampa kabaran sihat2 aja ye...aku?Alhamdulillah sihat...aku nak tanya hampa pernah dak makan malinja doner kebab ni?aku dah perpuluh2 kali dah mkn... ni baru la rasa nak kongsi kat hampa....hehehehe...jgn marah...nanti kena jual...

ok2..kebab keluaran malinja ni aku hanya tau beli 2 tempat ja...1 kat Taman Aman...1 lg kat Giant...kat lain entah la ada jual ke tak...TAPI yg pasti bila kat jalan raya aku ada selalu terjumpa dgn 1 teksi ni...kat teksi dia penuh dgn stiker kebab malinja...nampak gayanya mcm seluruh mesia ada...tak sempat plak aku nak snap pict teksi tersebut...

jom kita layan kebab itu....

ini dari pandangan atas....hampa tngk TELIUQ dak?kalau tak mai aku zooommeess sikit lg...

perghhhh...yg mesti kannnn....dah TELIUQ...

herga dia boleh tahan juga la...lima hengget (RM5.00) sejibik ye...sebelah kira dua hengget lima kupang(RM2.50)la..yg aku tanyang tu kebab ayam..entah la kenapa dlm sebulan kalau tak mkn mesti aku kena cari juga...mula2 dolu2 tu..hari2 la makan sampai jemu...<---ni perangai buruk memang tak boleh dibendung dah...sekarang sebulan sekali pasti kena cari juga....apakah aku daH????JENG..JENG...JENG....

dear Hanis ♪Happy Birthday To You♪•*¨*•.¸¸ ¸¸.•*¨*•♪ Happy Birthday ToYou♪•*¨*•.¸¸ ¸¸.•*¨*•♪Happy Birthday To You ♪•*¨*•.¸¸¸¸.•*¨*•♪Happy Birthday To You Happy Birthday To You....wish all happiness & great in urlife...:D ♪•*¨*•.¸¸ ¸¸.•*¨*•


 Tahniah pada LM kerana selamat melahirkan ank lelaki...

38 ,2788 Yang Dah Komen:

☆*♥L@dy @yU♥*☆ said... [Reply]

kakD mmg selalu buat cheq terlioq....uwaaa

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@☆*♥L@dy @yU♥*☆ : tak pa...nanti balik mai mesia kakD belanja nooo...

zaidah said... [Reply]

baik hang pie check kot2 ade....hehehe

syariza09 said... [Reply]

x nah jumpa pon. wooo dasyat tu tiap2 bulan mesti mau, ni posa nanti kakD kena cari jugak lah yer

ecah mashuri said... [Reply]

perghhh.akakk..nmpk sedap jeeee...pos boleh?ehheheeeh

sha a.s said... [Reply]

sedapnye! jgn bwt n3 cmni time pose tau~~~

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@zaidah : ok2 ptg ni jugA sepastas kilat i gi beli...

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@syariza09 : mcm tu la kira2nya...kalau dah lapar tahap gaban....

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@ecah mashuri : boleh aja dongg...

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@sha a.s : hehehehehhe...dak hai...janji..

ainnoraini said... [Reply]

mmg nnpk sedap...rase nak ngappp jer...

aizamia3 said... [Reply]

menarik.. nak pulak dah dekat ramadhan ni.. semua menu nampak sedap je kat mata ni..

misya said... [Reply]

bok mai ckit

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@ainnoraini : hehehehehehe....boleh je ngap kalau dah depan mata...mai la sini D belanja...

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@aizamia3 : betoi2...

♥♥ MoMmY MimiL ♥♥ said... [Reply]

Wowoooo!!

Dasat kakD...bole meleleh ayaq liuq nih...yummeyyy!!

=))

PinKy MoMMa said... [Reply]

melelehhhhhhh..aduh tertelan air liur :P

Lady RaRa said... [Reply]

agak durjana gak la sebab aku dalam pantang..

hai kak D.... jeng jeng jenggg...ada mata hitam kah sudahh itu dalam???

kot la main pass pass baton

mula aku, pastu piah, pastu kakD plak kott...



aminnnnn!

~ yus ~ said... [Reply]

akak tak pernah makan lah D...huhu.

Nasib tak peknen, kalau tidak D kena belikan satu untuk akak ni...mana nak cari kat BP ni ya?..huhu

p/s: tq tanya khabar akak di shoutbox. Ada ni, batuk dan selsema sikit saja..:)

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@♥♥ MoMmY MimiL ♥♥ :sila jaga ayaq liuq tu ya....

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@PinKy MoMMa : nasib tertelan balik...hehehhehe...

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@Lady RaRa : ptg ni br nak try chek tgk..kalau ada alhamdulillah...

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@~ yus ~ : boleh ja pos utk akak...kalau nak..tapi tu la agak kalau sampai ada nak basi ye?...

gadisBunga said... [Reply]

pergh kebab. terbek la...!!!

dwaty said... [Reply]

sory kak lari tajuk gak... tapi makanan kat atas ni memang nampak sedap...

yup saya pun mengalami masalah yang sama... dan rasanya semua blogger yang ada register gengblogger.com akan dapat juga... tak tau cammana nak hilangkan... ada yang kata gengblogger kena godam... tu yang jadi macam tu... tapi entahla... nak masuk gengblogger memang tak dapat sekarang ni...

アヌム ちゃん said... [Reply]

xpenah makan..meh nak order 2..huhuuu

safiyyah osman said... [Reply]

amin!!!!!minta2 kak D org ketiga yang dpt baton...hahahahahha..


kak D,apa nie..suka buat ibu mengandung terliuq!!!hahahahahaaha..


sedap la.....

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said... [Reply]

yum yum..

Diela Zaimi said... [Reply]

tak penah jumpe pun kakD...alaa dah terliur ni...camne ni...biasanya ada jual katne kakD? kedainya bentuk camne? hehehe...

♥cmª shIemª♥ said... [Reply]

nyum2...belom penah dengaq lg nama kebab ni..tp mmg superbbbb!

meaw said... [Reply]

kak d,kat sini pon ada makanan? waduhhh! bestnya,huwaaarrrrr..kebab tak cukup 1,mesti beli dua kalau meaw :P

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@dwaty : ooo..ya ka?risau gak ye...

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@アヌム ちゃん : akak takut nanti sampai sana dah basi la dear....mkn panas2 baru syodap...

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@safiyyah osman : ala mai sini nanti...kakD belanja...boleh gitu...

keputusan nagetif la dear....huhuhu..

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@Diela Zaimi : mcm kat giant kakD beli kat kiosk dia....kat tempat lain entah la....

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@♥cmª shIemª♥ : yaaaa....memang terbaikkk....

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@meaw: tngk ja kamu ni kurus...mkn byk juga ye....

Mama Gee said... [Reply]

perghhh meleleq ayak lioq...seb bek lom poser lg...hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2011 Reserved to ·٠•●★MY BLOG MY STORY★●•٠·˙™
Design with love by CikBulat