Wednesday, July 6, 2011

JGN LA MCM NI NAK OOii●•٠·

Assalamualaikum...eemm..lambat sikit aku bersiaran hari ni...sbb nya kena selesai kerja dulu baru boleh up N3..cerita ni yg pasal mlm kemarin punyaaa..*pasal baru nk cerita?sbb kemarin aku sibuk la...*


al-kisah ank mak encik & pak encik ni la...merajuk sampai teqheyah2 sbb nak ikut abah dia p main badminton...aku bukan tak mau ikut tapi aku nak juga bagi abah dia p main dgn n the geng...

aku ni jenis tngk mood juga..ada waktu kita boleh ikut lepa..ada waktu kita kena bg lepa masa juga dgn kwn2 lepa...nanti org kata kat aku plak...p tang mana pun semua bawa ank bini dia...jadi aku ambik keputusan tak mau ikut dia mlm tu...maka terjadilah adegan muzik2, lagu2, teqheyah2....oleh anak sapa la tak tau....<-- bila ank buat perangai dan2 tak mau mengaku no...pandai dia...cukup kuat teqhqyak merajuk pun kuat juga....cer hampa play tngk...

buruk sungguh perangai...ikut sapa la tu...

dekat setengah jam juga la dia teqheyak ni...aku rakam sat ja lah tak larat nak pegang hp aku tu...yg aku rakam pun sbb nak tunjuk kat abah dia...perangai ank dia mcmana kalau dah merajuk..bukan senang juga nak pujuk tu....

15 ,2788 Yang Dah Komen:

Lydia Miza(Aidyl Azim) said... [Reply]

hehehe..nanges puas2.majuk mmg susah nak pujuk kan kak D

ainnoraini said... [Reply]

ikut sape tu ye...
maknye kott....hihihi...takkan abahnye pulakkk cengituu....

s.u.h.a said... [Reply]

cantik bilik tu :)

zaidah said... [Reply]

sama ngan anak2 zai time merajuk n mengamuk tu 1 jam pun bleh tahan...kekadang tu siap tidur..bangun tidur sambung lagi...

misya said... [Reply]

BIASA LA KAK D ANAK-ANAK.JANGAN MAK DIA TEGHEYAK SKALI DAH LA

☆*♥L@dy @yU♥*☆ said... [Reply]

Somi ai plak nk gi mana mesti heret weolls gak hikhik...x pernah tinggal even skali pow....(~_~;)
Mesti anak kakD manja ngan papa dia khen ☆〜(ゝ。∂)

syariza09 said... [Reply]

alorr..lorrr...sian ngan ank dara tu, tp kan betoi la. kita ni kalo dok ikut somi slalu pun nanti ada yg ngata, sy pon ikut somi skali skala ja

sha a.s said... [Reply]

ehehe..comel jek

rATu kEBaYA said... [Reply]

sian dia tak dapat ikut abah ye... macam tu sekali majuknyer

Sunah Sakura said... [Reply]

hikhik..dulu kecik2 camtu jugak.. :p

Mama Gee said... [Reply]

alahh comeinyaaaa....
dia lak yg merasmi dulu....heheeh

ieda said... [Reply]

alooor dikkk baiknye landing tuu ekkeke :) mcm2 stail kan bila anak2 nie ngamukk :)

ecah mashuri said... [Reply]

budak2 kalau nangis comey sis.tp syg ecah jenis xboleh sabar.ehehhehe

NM02 said... [Reply]

ala.... tak leh la tgk video tu...

♥cmª shIemª♥ said... [Reply]

comei die landing kat ctu..pelamin sape ni kak d..

alololo..nape nages sampai camtu skali ni...cian kat kat dia....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2011 Reserved to ·٠•●★MY BLOG MY STORY★●•٠·˙™
Design with love by CikBulat