Tuesday, July 5, 2011

BAKAR-BAKAR●•٠·

Asslamualaikum...ha..cer tngk tajuk tu...ingat aku panggil org yg bernama bakar ke?dak la...ni aku nak tunjuk kat hampa semua...apa itu bakar-bakar...

sebenarnya ini makanan org seberang maksud aku org seberang tu bukan indon ya...ini thailand maa...dia ni dok meniaga sini dah lama kot...dia org petani...aku tak dan nak snap gambor tempat dia meniaga...dia cuma buka meja pastu ada tempat bako-bako<--- eh..eh...tersebut mcm usop welca la plak....lepa kan kalau bab makan memang pandai kan...semuanya lepa buat semuanya sodap2...ka aku yang kebuluq?hohohoho..

jom kita cekidaud apa yg bako-bako tu ye...

zassss...ambik satu pastu cicah dgn kuah tu.....Perghhhh...maveles...makan plak panas2 lg la.....fuhhh...

makanan bako-bako ni murah ja...semua 1 batang cucuk 5kupang(50 sen) kecuali sausage yg ujung2 belah kanan tu ja 1 batang cucuk sengget (RM 1).memang superb kalau dpt mkn sambil menikmati cerita dewa cinta <--- ceh mcm la aku dok layan sgt cerita tu...sekali sekala ja..tak tengok pun tak kisah...tapi kalau cerita juvana & annissa memang tepat pada waktu dia aku menunggu wey....

13 ,2788 Yang Dah Komen:

☆*♥L@dy @yU♥*☆ said... [Reply]

lama bonar cheq x makan nie...sedapnyer...dulu selalu beli kat PM la..murah dan sedap gitew :)

sha a.s said... [Reply]

sedapnye! bak sikit

~ yus ~ said... [Reply]

tgh posa ni....nampak makanan, terlioq...huhu

rATu kEBaYA said... [Reply]

kak D. Selalu sy bako² sendiri je kat rumah.. Tapi bila tgk sos bako² ni memang nampak kombinasi yang sangat menariklah.. terus terliur ni..

qemaishak said... [Reply]

murah la 0.50sen secucuk biasa rm1..kuah dia nampak mabeles.

ainnoraini said... [Reply]

semua ni feberet anak2...
tak cukup kalau beli sikit..sekejap jer habis...

Lydia Miza(Aidyl Azim) said... [Reply]

nak sikit kak ...nyum2

syariza09 said... [Reply]

dak aiihhhh bkn sbb kebuloq, betoi la mmg depa masak sedap2 blaka. lama x makan bakaq simple mcm ni. Kat sini susah nk cari, nanti la try bkaq sendiri kt rumah pula

アヌム ちゃん said... [Reply]

sedapnyeee....salam kenal jugak kakD...

misya said... [Reply]

tak makan lagi ni,nampak sodap la

♥cmª shIemª♥ said... [Reply]

nyam2...mmg tebako pewot..
lapo kak....

zaidah said... [Reply]

tengah lapor nie tengok bakar2 lagi berbunyik peyut....jarang jugak layan dewa cinta tu....boring....

dwaty said... [Reply]

suka cite juvana... dewa cinta... sesuai ditonton ketika mengantuk... confirm tido punya... hehehe... dah lama tak makan sate...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2011 Reserved to ·٠•●★MY BLOG MY STORY★●•٠·˙™
Design with love by CikBulat