Wednesday, July 27, 2011

BILA BOSS ITU BELAGAK NAK MAMPOSS●•٠·

aku tak tuju pada sapa2 yg bergelar diri dia bos...kalau yg berasa diri dia tu bos baguih la jugak...TAPI aku nak cerita bila bos itu belagak nak mampos...geram aku tngk....<---TERbold sudah...bukan apa...kdg2 yg kuli ni...mana dan nak buat yg nu..mana dan nak buat yg ni....

setakat nak buka pintu pagar tu...apalah salahnya hg turun dari kereta besau hg tu...pastu buka ja pagar tu...senang ja kan?tak kan jatuh maruah hg tu sebagai bos kalau hg buka pintu pagar sendiri...http://www.emocutez.com

ni sampai sakit telinga aku keja dgr hg dok hon2...bagai...GERAM tau dak??meluat pun ada gak...hai apa la punya orang....http://www.emocutez.com

18 ,2788 Yang Dah Komen:

☆*♥L@dy @yU♥*☆ said... [Reply]

boss mesia mmg suka demand nak berlagak...bos kat japan siap siram pokok bunga lap lantai cuci tingkap etc sebab sini x der tukang cuci or tukang kebun so keja gitew ada jadual termasuk bos kena buat....see adil kan...itew beza bos mesia ngan bos jepun....yang lagik bijak agak2 sapa ek????

chuu muqhlis said... [Reply]

pangkat tinggi melangit pon kalau sombong tak guna.

qemaishak said... [Reply]

Sungguh tak suka kalau org berlagak camtu..boss qema amat la rendah diri semua kalau blh dia nak bt sendiri tapi bini dia lak yang berlagak huhu

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@☆*♥L@dy @yU♥*☆ : wah bestnya...sempoilah bos mcm ni...

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@chuu muqhlis : betoi2...org pandang budi bahasa kan?

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@qemaishak : tu bini lak no...

misya said... [Reply]

kan dia bos

zaidah said... [Reply]

sombing n berlagak betul.....

pena rozie said... [Reply]

Bos PR dulu pun gitu gak.Tak mau naik nasional car sbb no class...

sahromnasrudin said... [Reply]

itu bukan boss tapi bosnia hahahahaa

NM02 said... [Reply]

cer wat bodo je...





hehehehe

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@misya : ya la...bos pun...TAPI tngk2 la sama...tah2 masa dia bg hon tu bangla tu tngk berak ka hapa ka?tak terfikir ka?ni keja hon ja...

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@zaidah : tu la pasainya...belagak la sgt..

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@pena rozie : ni pun D tngk keta lepa pun besau2 jg la..tak dak jg yg keluaran nasional punya....

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@sahromnasrudin : emmm...betoi2..betoi2...bak kata upin ipin...

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@NM02: tak boleh la sakit telinga den mengengarnya...sian kat itu bangla...

ieda said... [Reply]

adoiii sampai kena buka pagar pulak .. huhuhuhh sakitttttttttttt !

meaw said... [Reply]

kak d ! belasah saja sama itu bos,tak pon pancitkan tayar,haha! bos macam ni la tak lama bankrap ,ops! hehe....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2011 Reserved to ·٠•●★MY BLOG MY STORY★●•٠·˙™
Design with love by CikBulat