Wednesday, June 15, 2011

APAKAH ITU?●•٠·

Assalamualaikum & selamat pagi semua....
aku ada benda nak share dgn hampa ni....bg aku la kan..bila tngk benda ni memang rasa unik la juga...pastu benda ni pun bukan ada2 kot ni...jauh ooo dia mai dari china tu...hampa nak tngk dak?aaaa...dah kembang kuncup hidung tu kira nak tngk la kan.....aku faham sgt2 dgn perangai hampa tu....


agak2 hampa la kan?apa benda kah itu?cer teka...cer teka...aku suka benda ni...semua org pompuan suka benda ni.....org laki2 pun suka jg benda ni...cepat2 fikir...aku masa 2 minit utk hampa fikir ni....kalau tak tau juga jawapan dia hampa tunggu selepas habis rancangan WHI aku bgtau kat hampa boleh?*ala..ala...wey hang bgtau la apa tu...kami ni tak sabar nak tngk dah ni....* ha OK ok..aku bg tau sekarang......jom kita tngk apa kah benda tu....

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
...............
...............
...............
...............
...............
...............
...............
...............
...................................
..............................
...........................
........................
....................
................
.............
..........
.......
.....
....
...
.
taaaraa...*cermin ja pun...yg tu pun nak tayang2....*

cermin ni bukan cermin sebarangan wey.. cermin ajaib tau...tak la aku bohong ja...hehehehe...aku suka cermin ni sbb dia ada 2 jenis..1 kita tngk rupa kita kurus saja...(pandangan jauh)1 lg kita tngk rupa kita gemuks sgt2...(pandangan dekat)*hang suka guna yang mana?*ofkos aku suka guna yg kita tngk muka kita nampak kurus tu la...biasa la aku kan lawa...*sila muntah ramai2...*

bopa reganya wey?ala aku tak jual la..tak yah tanya...hohohoho..tak dak la...murah ja ni...tapi kalau hampa nak suruh aku beli pun aku dah tak boleh beli dah..sbb aku nak p cari tang mana...*bila masa plak hampa suruh aku p belikan?*perasan sungguh la hang ni wey....aku TERbeli cermin ajaib ni pun masa lepa2 (china muslim) mai buat jualan kat sini...




NOTA TANGAN : Harini aku lah org yg paling gumbira sekali..sbbnya ofismet merangkap besfren aku dah bersalin(jam 4.30pg) TAHNIAH bb girl 2.7kg ja..tak sbr rasanya nak tngk org baru ni....cepat balik sini ye... 


15 ,2788 Yang Dah Komen:

NM02 said... [Reply]

ai pun ada satu. tapi jenis lonjong.

misya said... [Reply]

cantik la cermin tu,2 in 1

♥cmª shIemª♥ said... [Reply]

amboi kak d...hehehe...
cermin tu cantik la..ukiran kat luaq tu..memukau biji mata ku..
pinjam bole..??

tahniah utk bespren kak d..

Isteri Encek Bard said... [Reply]

wah cermin cantiknyer.. kak

sahromnasrudin said... [Reply]

uiitttt...ini br betul cermin ajaib..boleh tgk dlm 2 dimensi..mmg klasik cermin nie..jaga baik2 nor...

ieda said... [Reply]

akak mcm dah agak jeee ekekekek cantik ! :)

zaidah said... [Reply]

cantiknyer cermin...bleh tak tanya kat cermin ajaib tu sape paling cantik antara blogger pompuan...hehehe

Papa Mifz said... [Reply]

ingat kan apo bondo la td....cermin ajaib ruponye...

ct N honey said... [Reply]

mmg cantiklah..ingatkan cenderahati orang kawin tadi..

qemaishak said... [Reply]

kak D serius igt apa tadi, brooch ke bekas barang kemas ke rupanya cermin...cantik.

Maya Mayana said... [Reply]

cantikla cermin ni..cermin ajaib ke? bawalah anak sesekali main pasir dan air laut..biar dia meneroka alam :)

Acik said... [Reply]

Cermin rupa-rupanya. Ingatkan tempat gantung handbag .. heheee

eelobor said... [Reply]

huh....terkena lak. cermin jer rupanya

rATu kEBaYA said... [Reply]

ingatkan kerongsang.. cantik cermin ni

kakchik@ella said... [Reply]

lawo arr cermin tu. kita dah la minah cermin .. otomatik cari cermin lepas baca n3 ni. hihihi.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2011 Reserved to ·٠•●★MY BLOG MY STORY★●•٠·˙™
Design with love by CikBulat