Sunday, December 19, 2010

Nak tak blog korang di RSS kan (auto post/ping) di Fanpage Malaysia Blogger United??●•٠·

Malaysia Blogger United
Salam 1 Malaysia !
Pengumuman ini khas ditujukan kepada Semua Blogger termasuk aku la kan..yang berminat supaya blognya di 'RSS' kan di Fanpage Malaysia Blogger United. Dalam erti kata lain, selepas anda siap melahirkan (publish) entry di blog korang, automatic entry tersebut akan di post/ping kan di Fanpage ini. Yeah! Kini anda boleh melakukannya.
Korang hanya perlu meletakkan banner disebelah yang telah di sediakan kedalam blog korang dan yang penting backlink ke Fanpage Malaysia Blogger United. Hanya letakkan kod tersebut korang boleh klik SiNi utk dpt kan kod tu..dan informkan kepada kami bahawa anda sudah letakkan banner tersebut.yg tu pun korang bleh klik SiNi Kami akan memasukkan blog anda ke RSS untuk Fanpage ini supaya entry korang akan autopost/ping ke Fanpage ini. Ini adalah salah satu langkah yang kami lakukan untuk menolong korang semua dalam menaikkan trafik blog korang. huh !

ha.. mcmana korang nak tak?aku memang nak la...sbb tu aku publish N3 ni....skg kira aku dah bgtau kat korang semua melalui blog aku dan korang semua dah baca kan... jadi mari lah sama2 kita menjaya kan blog kita di puncak kejayaan....ceh perasan p la kan....

4 ,2788 Yang Dah Komen:

Anonymous said... [Reply]

saya join jugak.tengs yer atas info :)

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@Miela Tahril : sama2..sharing is caring...

anakibu said... [Reply]

kembar nak try join......

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@anakibu : ha try la..nanti berbaloi2..newbie mcm kita ni kena la cari tapak sokongan baru kita bleh maju...btoi tak?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2011 Reserved to ·٠•●★MY BLOG MY STORY★●•٠·˙™
Design with love by CikBulat