Saturday, November 27, 2010

1ST GA FROM CIK MAS!●•٠·

kata CIK MAS 8hb disember ni adalah hari lahir CIK MAS bleh akak wish siap2 dak?hehehehe..bkn apa takut lupA lak nanti...ni akak ada sediakan video untuk tontonan CIK MAS  ye..

 

ok berbalik pada tajuk di atas...CIK MAS ada buat GA kan....ni syarat2nya....??adus tak leh copy lak...hai CIK MAS ni...akak bkn nya rajin sgt nk taip blik ni....oleh kerana akak nk memeriahkan jg GA CIK MAS  ni akak gagahi jg lah....

akak dah folo belog CIK MAS 
 ini buktinya ye...

tajuk pun dah ikut syarat gak......

ok kita stat stori mori nk mengata sal CIK MAS ye...klu tak btoi jgn mare ye...ni cuma nk stori mori nk mengata je ye....


http://www.emocutez.com
klu dpt minum air dah tak Hingat kat sapa dah....

http://www.emocutez.com
skg ni korang tau... dia ni tngh hangat bercinta....

http://www.emocutez.com
tak bleh hangat cikit....kan slalu dok dlm econ....

http://www.emocutez.com
klu tido siap berdengqorrr you....

http://www.emocutez.com
pas 2 kan siap ada nyot2 lg tau...hai wat malu ja....

http://www.emocutez.com
klu marah cam gini la jadinya....

http://www.emocutez.com
klu bab nangis kuat pun dia la jg orgnya...

http://www.emocutez.com
klu tak dak keja...ni la keja yg dia dok wat.....sampai mak suruh basuh pinggan pun mls....


http://www.emocutez.com
tambah2 klu dah nk dekat besday dia cam gini la perangai dia...

taaaaraaaa....dah siap.....hehehehe....

ok akak tag diorang ni untuk join GA ni ye....
 
dan juga sapa2 nk join korang klik la sini ye >>>> 1st GA from CIK MAS

1 ,2788 Yang Dah Komen:

♥..cik_mas..♥ said... [Reply]

kak...nyot2 tu puting plastik 2 ye..hehehe...akk ni..klaka la...hehehe..thnks kak join...gud luck taw.... :)

cyg akk lebey2..hikhik.. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2011 Reserved to ·٠•●★MY BLOG MY STORY★●•٠·˙™
Design with love by CikBulat