Thursday, November 25, 2010

RahsiaKU bakal TerdedaH●•٠·

hehehehe...tajuk...kelas gitu...ha...korang jgn tenganga plak mulut tu...tutup cikit....ala aku bkn apa nk bgtau serba sedikit pada cekla ni...dia dah tanya akak jwb ja la.....

soklan berbunyi mcmni.....

Apa yang paling penting dalam hidup korang?
uuuuih...klu nk kirA memang banyak yg penting ni...kira kita pendekan lah ye....
-mak
-my hubby
-my PrinceSs
-my family la sapa lg kan......&
-kerjaya akak la.... 

Benda terakhir korang beli guna duit sendiri?
rasa2nya...cincin kot... 

Adakah korang bercinta sekarang?
wah!!ni soklan cepu mas ni....akak memang tengah hangat bercinta ni... (walaupun akak dah kawen tapi kami masih lg bercinta tau..)
  
Berapa lame korang akan mencintai kekasih korang?
eeemm....rasanya sampai ajal kot..... 

Di mana korang akan jumpe kekasih korang?
akak jumpa kat umah ja....skali skala aja my hubby bw jln2.... 

Novel/Buku/Majalah terakhir korang beli?
akak beli buku ni "SENi PEMIKIRAN KRITIS SUATU PENDEKATAN LOGIK TAK FORMAL" tajuk mcm pernah dgr kan2...akak memang tringin nk bli pun buku ni...sbb akak tngk tajuk la 2 yg nk bli tu....

Apakah nama penuh korang?
ha klu rajin korang klik >>>>  SiNi ha semua ada kan....

Antara mak dan ayah korang, yang mana korang lebih mesra?
ofkos la my mom.... 

Namakan orang yang betul2 korang nak jumpe dlm hidup korang?
akak pun mcm cekla gak tringin nk jumpa Rasulullah S.A.W, teringin nak tengok cahaya yang terpancar di wajah baginda...(walaupun dlm mimpi) & akak tringin nk jumpa semua yg jadi tetamu TERhormat akak & mana yg ukir nama korang kat blog akak....  & yg paling2 akak nk jumpa kan....blogger2 yg femes emes ni la...

Namakan tempat yang korang betul2 nak pergi?
insyaAllaH ...MEKKAH klu diizin....

Pilih salah satu.. peluk atau cium?
ofkos akak pilih PELUK sbb rasa klu peluk ni mcm lebih selamat..... 

5 lagu yang bermakna dalam hidup korang? 
1.semakin hari semakin sayang-Uji rashid
2.The climb-Miley cyrus
rasanya mcm 2 ni ja kot....

Beritahu 3 perkara tentang orang yang tag korang?
tentang cekla ye....
1.rasanya mcm manja orgnya..
2.suka berkawan dgn sapa pun tak kisah....
3.org yg unik....hehehehehehe.... 

5 benda yang korang sayang sangat2 dalam hidup korang?
1.Al-Quran
2.lappy
3.lipstik revlon keluaran Beyond Natural kod 000-Pink Rose (skg dah tak keluar dah)skg ada la saki baki lg...tapi memang syg nk guna....
4.handphone pink2
5. minyak wangi

Bila tarikh lahir korang dan kat mana korang sambut tahun lepas?
28hb tak sambut pun tAPI DAPAT hadiah yg paling spesel iaitu....



5 blogger/followers yang korang nak tag? [ok akak tag....]
1. mizz scha 
2. NOOR
3. anna
ok tara.....dah siap....

7 ,2788 Yang Dah Komen:

slumberznanie said... [Reply]

okk..thanx yeee........

Scha_Lienn~ said... [Reply]

jeng3....
teeheee.. tengs yeah :D

CekLa said... [Reply]

cekla pun teringin nak pergi mekah, solat dan doa depan kaabah. dengar orang cerita, feel dia lain sikit. thnx melayan tag ku~

^cahaya_harapan91^ said... [Reply]

salam ka..maaf..pasni sya post yg akak tag tu k..lil bit bz las day~
hihi..tq sudi tag sya~

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠ said... [Reply]

@^cahaya_harapan91^ : ok dear...

raihan said... [Reply]

happy-happy kan diri dengan men'tag' ramai kengkawan yer....hehehe

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠ said... [Reply]

@raihan : ko nasib lagi...klu tak dgn ko2 skali aku mesti tag punya lah...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2011 Reserved to ·٠•●★MY BLOG MY STORY★●•٠·˙™
Design with love by CikBulat