Tuesday, November 16, 2010

KAWAII GADGET'S CONTEST●•٠·

huhuhuhu...sebenarnya tadi ptg aku tersilap entri GA...kikikiki...memang la AA ada tag aku tapi aku yg tersilAP nasib baik GA yg aku masuk tu pun masih berlangsung lg...ok berbalik pada GA yg sebetulnya aku kena tag...ni ha siap ambil bahan bukti lg...kali ni kompom tak salah dah....
tengok syarat!!

1. Follow blog Kawaii Gadget yek. Wajib. Dah tamat contest jangan unfollow pulak, merajuk kang. Blog Mommy Pinky nih, tak mo follow pun tak pe, buwekk. [dah folo ini buktinya...]
2. KAWAII GADGET'S CONTEST
Itu tajuk entry yang korang kena buat. Tak mo ubah-ubah ye. [done]

3. Letak banner nih dalam entry dan link back pada entry ni.  [done]



4. Pilih satu lagu, lagu ape-ape je. Bahasa ape pun tak kesah. Buatla satu entry berkenaan lagu tersebut. Tak kesah la nak cerita kenangan ke, romantiko ke, gembira ke, sedih ke, menyampah ke, janji dapat menarik hati juri. Menarik hati juri, ok. Bukan hati korang..ekeke~   


aku memilih lagu"SEMAKIN HARI SEMAKIN SAYANG"
  • pertama skali aku sgt2 suka lagu ni...
  • bila aja aku dgr lagu ni...aku mesti menyanyi....lagu nk kata ada kenangan tu ada la juga...
  • Pada suatu hari..aku dan kwn2 ofis aku bengang kat ex-bos aku sbb kami semua kena sound dgn dia...pasalnya tak payah lah aku cerita kat sini ye..nanti lari tajuk lak..lps aja kena sound kami suma diam aja..tiba2 ada seseorang bersuara..."Wei blik keja nk dak kita p karoke" kita p lps geram kat sana..lps 2 semua pakat setuju....termasuk lah aku...hehehehe...sampai aja kat tempat karoke yg tak pernah aku p...sblm ni aku cuma menyanyi dlm bilik air ja..kami pun stat lah menyanyi....aku orang no.4 menyanyi.. aku menyanyi lagu yg kat atas tu la....tiba aja aku menyanyi..semua diam terkesima....tau sbb apa?diaorang hingat aku ni tak leh menyanyi... lagu evergren...hahahahha...kelas gitu...sblm kejadian tersebut..ada la seorg kwn ofis aku tu slalu nk ajak p karoke...aku plak slalu tolak permintaan diaorng...tu yg diaorg hingat aku ni tak qeti menyanyi...ha kan semua dah tenga-nga mulut...oopss...tutup mulut 2..yg korang dgr tu..uji rashid yg menyanyi...bkn aku la...hehehehehe....
  • moral of the story...jgn pandang org sebelah mata ye...
5. Tag 3 orang minimum.[dgn tulus dan ikhlas aku meng-tag]


6. Come back to this entry and post up your comment, link back your entry yang korang dah buat tu. Jangan lupa beritahu siapa referral korang (orang yang tag korang join contest ni). [skg juga aku post]

cepat2 korang join...klik kawaii-gadgets-contest sebelum Closing Date 13 Dec 10.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2011 Reserved to ·٠•●★MY BLOG MY STORY★●•٠·˙™
Design with love by CikBulat