Wednesday, November 24, 2010

Apa masalahnya ni●•٠·

adus geram btoi aku....kang nk wat N3 lain p wat N3 lain lak...pasal la tak leh upload gambar plak...geramnya aku...bla aja aku upload gambar dia mesti naik "server rejected"



sbb apa yg jadi mcmni...huhuhuhuhu...sedeynya....dari pg tadi sampai skg tak bleh2 lg ni...
kan tak tau aku ni lak klu wat N3 wajib mesti ada gambar...aku pun tak tau sbb apa yg aku mesti boh gambar juga...kikikikiki..kdg2 nk tergelak pun ada dgn perangai aku mcm budak2 ni....padahal dah mak budak dah pun...ayoyo...

4 ,2788 Yang Dah Komen:

Hanis MY said... [Reply]

huhuhu samalah..hanis kat sini pun cengitu..hadoii hilang mood nak hapdet huhuhu.... naper eh agaknyer..dahler sy ni buta IT sket

nabilla syima said... [Reply]

masalah kita serupa...apesal ye?td amik pic dr google..pastu tak leh upload.sllu blh je..nape ye?

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠ said... [Reply]

@ Hanis : sama la dgn akak..buta IT gak..hehehe..
@ nabilla : tu la pasai...fening di buatnya...

raihan said... [Reply]

masalah aku pulak... banyak kali aku try masuk kat UKIRKAN NAMA ANDA DI SINI... tapi x boleh2 jugak... ayark... help me.. help me..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2011 Reserved to ·٠•●★MY BLOG MY STORY★●•٠·˙™
Design with love by CikBulat