Sunday, November 14, 2010

Mcm nk bg ja ●•٠·

huish....sapa yg nk bg apa ni?ni...ha ada org nk bg free2 ja kat sipenyangak utk diambil dgn senangnya....tadi masa aku keluar dgn budak ofis aku..kami nk gi antaq kopi yg dipesan oleh pelanggan kami...ha..kopi apa 2?kopi ni la...

ha kopi ni utk apa ya?ha...utk keterangan lanjut korang klik di sini >>>Kopi berasaskan Herba

ok berbalik pada ceritA yg nk bg free2 tu...nak bg kopi ka? hai.. sapa kata aku nk bg kopi free...yg 2 kena bli la...ha ni aku ada snap gambar tadi....sory gambar tak brapa jelas...biasa la..aku snap dgn hp pink aku ja..

 klik gambar utk tumpembesarannya...

korang tngk la...senang ja dia letak purse dia....dia tak ingat ka yg klu dia letak mcm 2....seolah2 nk bg ja lah kat sipenyangak.....adoi...ada jg org mcm ni ye....tapi tak tau la kot2 dia duit byk....nak sedekah la katakan...bgs jg no....dpt la jg pahala ye...moral of the story...ceh2 ckp BI la plak...simpan elok2 purse kita 2..jgn bg tempampang mcm 2...takut kena kebas....ada faham?eemmm...klu tak faham jg...korang baca la skali lg...dan lg...baca sampai faham....ok, tq (:

3 ,2788 Yang Dah Komen:

nur said... [Reply]

a a la.. tu memang mengundang la tu

Wanzi said... [Reply]

salam... nanti ambil hadiah ye

http://www.wanda2u.com/2010/11/hadiah-link-banner-yang-kelima.html

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠ said... [Reply]

@Nur : 2 la kan...

@Wanzi : terima kasih ye...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2011 Reserved to ·٠•●★MY BLOG MY STORY★●•٠·˙™
Design with love by CikBulat