Friday, November 12, 2010

Pernah mkn KaCang Poi?●•٠·

salam jumaat...ha....korang penah dengar tak kacang poi?kat kedah kacang ni di panggil kacang poi....kat tempat lain aku tak tau la...eeemmm...dah lama aku tak makan kacang ni....memang payah gak nk cari ni...mak aku kata dia oder punya la lama...APA.. ODER? ha korang tekejut ka sbb kena oder?hehehehe..ye la skg ni klu tak oder cerita dia...kita lambat dpt la....tadi masa aku rebus kacang ni...teringat pula lupa nk ambik gambar yg sebelum rebus...sori ye....tapi yg pasti aku ambik gak gambar untuk korang tngk....hehehe.. bkn dgn kamera yg bagus la...hanya kamera hp pink kaler aku ja....

hai mcm tngh promot hp la plak..

lepas ja tutup api aku trus snap...

eemmm...sedop ooooo....

 ini la isi dia....teliuq la tngk...hehehe..mai la sini klu nk mkn...

kacang ini sesuai di makan masa lepak2 kat umah hehehehe...arini aku cuti la...meh la jemput mkn ye....

10 ,2788 Yang Dah Komen:

rieyana ynn said... [Reply]

yana pun owg utara..kenal lah kacang poi tu...;d

♠ aQ.DaN.pUtera.kU ♠ said... [Reply]

kcg pa tu kak?? nk 1 .. pos g sbh yer .. hihiih

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠ said... [Reply]

@aQ.Dan.pUtera.kU : bleh aja..

raihan said... [Reply]

lamanya x jumpa kacang poi nie.. nnti gtau no pon owner da yer aku nak gak... huhuhu

nurkass said... [Reply]

salam..cam best jek..nak skit..hehe

che fara a.k.a fanadz said... [Reply]

owh, kacang ni..kecik2 dulu selalu makan. sekarang cam susah nak jumpa.huhu.

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠ said... [Reply]

@ Nurkass : mai la sini...hehehe..
@ che fara a.k.a fanadz : 2 la pasai..akak pun ni kena oder u....

Anonymous said... [Reply]

tolong g taw saya mcm mn mk awk order... saya nk sgt2...suruh husbnd cari kt kwsn perak nie xda...

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠ said... [Reply]

eemm..klu mcm 2..kasi alamat nanti sy tlg poskan utk anda..bg alamat kat inbox FB kakD ye..

Nur Adzlin (FB) said... [Reply]

salam...kt mne ye nk dptkn kcg poi ni...nk sgt2 mkn...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2011 Reserved to ·٠•●★MY BLOG MY STORY★●•٠·˙™
Design with love by CikBulat