Sunday, November 14, 2010

Wow!! ●•٠·

Hati Dan Perasaanku hanya utk kamu...Tiada penghujungnya...
Andai esok masih ada hari...masih belum terlambat untuk aku ukirkan senyuman indah kepada dirimu...

Bertuah la ampunya badan...bg aku klu ada yg menyintai kita dgn sepenuh jiwa raga...pada seseorang tu alangkah bahagianya...sbb skg ni payah kita nk jumpa org yg btoi2 menyintai kita...siapa kah si pecinta itu?dan siapakah yg dicintainya....hehehehehe....
korang klik sambungan ayat diatas kat sini >>> ♥.::DiaRi hATiKU::.♥ 


bla aja aku membaca N3 tu aku rasa mcm nk kongsi dgn korang...*ceh2 mcm nk promot ja blog tu...* bukan nk promot...tapi bg aku susah jg seorang lelaki nk meluahkan perasaannya...kira dia ni Gentle la....blog dia pun aku jumpa sbb ada rakan blogger yg kasi URL dia...klu tak sampai skg pun aku tak tau lg la...

0 ,2788 Yang Dah Komen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2011 Reserved to ·٠•●★MY BLOG MY STORY★●•٠·˙™
Design with love by CikBulat