Saturday, November 13, 2010

Aku baru tau ●•٠·

kesian kat aku...lama benor aku tak gi soping2 ni....kemarin aku gi la soping brg2 umah kat Alor Star Mall...ceritanya bermula begini...masuk aja ke shoping kompleks tersebut adik aku ada la terperasan.."KEMPEN TANPA PLASTIK SETIAP JUMAAT DAN SABTU"pihak kompleks tersebut sudah letak kat satu sudut..  aku yg tak perasan...pas 2 adik aku ada la bgtau kat aku..mcmana kita nk letak brg2 kita nanti..sbb diorang tak sediakan plastik...pas 2 aku ckp blik kat adik aku dgn megahnya.....tak lah!..nanti kita bli brg diorang akan bg la!...marah benor aku kat adik aku sbb sibuk ja bgtau kat aku...pas 2 aku pun terus la bersoping2 lg sampai penuh 1 troli....tiba2 time nk bayar...jeng2...jeng2...btoi la ckp adik aku...memang diorang tak sediakan plastik....sbbnya...pasal menyahut hari.."KEMPEN TANPA PLASTIK SETIAP JUMAAT DAN SABTU" adus...tekena sejibik kat muka aku...tadi masa adik aku ckp aku tak caya..ini la padahnya....

apa la ibu ni...tadi ateh ckp tak nak caya...kan sekarang dah kena....*tu..dia..ank aku pun siap kutuk aku lg*

tapikan..aku ada la jg terfikir...kena la org mcm AKU jg mai soping tapi tak perasan jg kempen 2..pas 2 diorang plak naik moto...mcmana la diorang nk bawa brg2 yg dibeli 2?ha....sapa nk jwb ni....hehehe....fikir2 kan lah....

ini model tak berbayar...aku nk snap gambar brg2 dia sibuk ja nk jg gambar dia....

2 ,2788 Yang Dah Komen:

bardboo said... [Reply]

hehe..lain kali kene dgr ckp adik tu

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠ said... [Reply]

@bardboo: hehehe...2 la pasai...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2011 Reserved to ·٠•●★MY BLOG MY STORY★●•٠·˙™
Design with love by CikBulat