Thursday, November 25, 2010

.:contest :. GaMbaR palinG●•٠·

salam semua..hehehehehe...aku gelak lg...tau sbb apa?slalu aku yg meng-tag apple sweet kali ni dia tag aku plak..ok la ni kira adil la kan...dia tag aku utk contest gambar paling...*aku sambung na...CANTIK,CUN,SEMPOI, LAWA,WALAH & MCM2 LG LAH....* moga dikesempatan terakhir ni harap2 masih dlm senarai lg la no....

gambar ni wajib letak...sapa tak letak nanti tuan punya blog tak kasi hadiah...hehehehehhe...AKAK SIAP BOH FREM LG 2...

syarat -syarat penyertaan.

1. anda mesti menjadi follower blog kedua saya. http://sweetlikekisses.blogspot.com.Selepas ini pemenang akan di umum di blog baru:)..[ya udah aku memolonya...ko nk tngk bahan bukti....ini dia....iD : LadyzuL⎝⏠⏝⏠⎠]

tngk ye tuan punya blog....

2. anda mesti tag kepada 8 orang maksimum.tidak boleh kurang.dan bila anda telah tag anda mesti inform pada kawan anda yang mereka telah ditag.:) [ok dengan megahnya akak meng-tag lbh dr 8 & skg juga akak kasi tau kat diorang]
10.pelangi
ok siap...

3. letakkan banner contest di sidebar anda.[done]

4. anda mesti sertakan satu gambar.tidak kisah gambar anda zaman baby,zaman anda budak budak,gambar adik anda,gambar anak anda,gambar anak saudara anda..[akak letak gaMBAR my princeSs akak la ye]

cerita disebalik gambar ni korang klik >>>SiNi

5. hantar link entry anda didalam kotak komen entry contest ini.[done]

6.mesti mulakan title entry dengan nama contest.[done]


tarikh tutup sehingga  30 november 2010 .tetapi terpulang pada saya jika hendak menamatkan tarikh lebih awal:)..so be alert!:) [harap akak punya N3 dan la masuk ye]




hadiah yang bakal dimenangi ialah earring dari lazo diamond jewellery.white gold.WOW!!![ha korang tunggu apa lg...hadiah memang spesel oooo..]





6 ,2788 Yang Dah Komen:

Miz CanisTaL said... [Reply]

Tenkiu 4 de Tag kak.. nti sy buat ye..

Gadis Kampung said... [Reply]

kak d, shida tag kak d untuk join nie
http://nukilangadiskampung.blogspot.com/2010/11/kempen-suai-kenal-blogger-aref-7.html

dwatyKNY said... [Reply]

saya dah buat... jom la tgk... budak baru belajar... so belasah jer la...hehehe

siMpLY nana said... [Reply]

ok...insyaallah try yea...

nabilla syima said... [Reply]

tq sbb tag pelangi...tak berkesempatan nak join contest..bz yg amat..bz sbb blog wat perangai..demam kura2..hihihi..

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@pelangi : it's ok..kita masuk pun suka2 ja..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2011 Reserved to ·٠•●★MY BLOG MY STORY★●•٠·˙™
Design with love by CikBulat