Saturday, November 27, 2010

SAYA SUKA BLOG AWAK LA !●•٠·

wah tajuk pun dah mcm best kan....eemmm...rasanya blum terlambat kot utk aku join segmen incek ben ashaari ni ye...tanpa membuang masa aku mula kan skg....

header ni kena wajib letak klu tak kena potong markah...hehehehe..lawak ja..

dia lah orang yg ke 11 memolo belog aku...masa tu aku memang tak banyak pun folower..dan pada dia lah juga aku bertanya tentang apa yg aku tak faham mengenai belog ni...kira sampai skg pun dia masih lg menjadi sifu aku lah...walau pun tak pernah bersua muka hanya fb lah tempat aku bertanya soklan pdnya....dan dr belog dia lah aku ter jumpa belog....incek ben ashaari

aku suka belog incek ben ni sbb dia ada mcm2 info...pas 2 dari belog dia lah jg aku mendapat ramai kawan2..ini segmen yg keberapa aku join pun aku dah tak ingat....dan punya la byk segmen sampai ada yg termis...aku bleh dikatakan wajib hari2 mengikuti perkembangan dari belog incek ben ni....dia pun sama jg aku tak pernah bersua muka..skali sekala aja la jg berchat di fb dgn nya..

3. miya
nama yg tak asing bg aku...coz dia juga lah tempat aku melepak di kala tak da keja nk buat...(kat belog ye bkn kat umah dia) dan dia jugalah menjadi mangsa aku utk di-tag jika aku memasuki apa2 contest,GA@Lucky draw...dgn dia pun aku tak pernah bersua muka jg...hanya kenal di alam maya ja..

4. dark half 
nama mcm seram kan...hehehehe..sebenarnya..aku pun tak pernah jumpa dgn dia...dia ni pun kenal kat alam maya jg...dia kdg2 ada jg komen kat belog aku ni...pas 2 aku ada la hajat nk suh dia wat header...tapi sampai skg aku tak bg lg kelu mcmana header yg aku nak....mcmana dia nk wat utk aku kan....adoi..aku ni la....

5. Wanzi 
ha nama yg tak asing lg bg sapa yg pernah ke belog dia kan...aku jumpa belog dia kat belog LM dari situ lah aku mesti menjengah ke belog dia setiap kali dia hapdet..dan lg 1 dia lah org pertama yg meng-tag aku untuk mengambil Award...dan dia jg lah yg membuat banner yg sempoi gitu utk belog aku...

6. ek'aaa...dah abis la...adus byk lg ni nk taip...tapi tak pa lah...pada yg lain jgn kecik hati tau...aku memang suka belog korang jg...dah incek ben bg hanya 5 jadi 5 ja lah yg dpt aku cerita ye...korang punya nanti next2 lah ye...ikut turn lah ye....

segmen ni memang kita tau dr belog kita la...cuma ini lah br kesempatan nk buat...tu pun klu tak tutup lg la kan...

7 ,2788 Yang Dah Komen:

aima in luv said... [Reply]

salam ziarah dari blog BA..
salam perkenalan

raihan said... [Reply]

x pa.. kita rapatkan ukhuwah sesama kita.. eratkan persaudaraan agar lebih kukuh tali silaturrahim tu.. kenal atau tidak bukan persoalannya tp yg penting niat kita nak menyampaikan sesuatu mesej yg berguna tuk diri sendiri,, saudara mara,, rakan taulan,, dan orang lain.. teruskan usaha ini.. kikiki like your blog to.. MADAM D... :)

Anonymous said... [Reply]

wah..
besh2!
tahniah kpd bloggers di atas!

Ati Masrif said... [Reply]

salam kenal.

TQ flw kita ye..dari blog ben ye

kita flw u back..130 ^_^

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@aima in luv & Ati Masrif : ye salam kenal..
@raihan : terima kasih ye..
@Lelaki Ini : insyaallah..nanti2 mungkin nama Lelaki Ini lak masuk kat senarai akak ye...

Gadis Kampung said... [Reply]

tima kasih kak D letak link gadis kampung...shida pun selalu juga ke blog kak die nie...semakin hari semakin meletop...

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@Gadis Kampung : sama2 shida...yg ke MELETOP?hehehe..tapi kan.. mana leh lawan dgn sifu..sifu punya lg MELETOP KEE BAA BOOM...
kikiki..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2011 Reserved to ·٠•●★MY BLOG MY STORY★●•٠·˙™
Design with love by CikBulat