Sunday, November 21, 2010

Tak Sabar rasanya●•٠·

pejam celik...pejam celik...dah nak blik dah mak saudara aku ni....rindu pada mereka berdua..tak sanggah dah ni...moga2 diaorang mendapat haji yg mabrur....korang nk tngk tak maksaudara kesayangan aku ni.......
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
taaaraaaa.....
gambar ini diambil masa kat kompleks tabung haji bayan lepas

selamat kembali ye.....i lap u....all berdua....buat mak yang & cik yah ku...kami semua menanti kepulangan korang berdua......blik nanti dah betukar title tau...HAJJAH MASHITOH & HAJJAH ZURIAH

2 ,2788 Yang Dah Komen:

Anonymous said... [Reply]

hehehe~ HAJJAH tue........
alhamdulillah stelah 3thn dok mnuggu turn nk p aji..dpt jugak peluang tue..
smoga slmt pulang ke tanah air
ya cikyah dan mak!
(mcm depa ada blog lak kan nk bca??) hee~

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠ said... [Reply]

aina : ya la...kita wat mcm lepa pun ada blog la...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2011 Reserved to ·٠•●★MY BLOG MY STORY★●•٠·˙™
Design with love by CikBulat