Tuesday, November 9, 2010

Follower Bertuah GiveAway ●•٠·

wah2 korang mesti ingat aku ni mcm2 kan...tadi kata masuk GA untuk ank ni skg nk bgtau apa lak alasan kan...kikikiii...kali ni aku kena tag oleh GaDis KaMPuNg nak wat mcmana kan...la korang tak caya ye...ini aku bukti kan....
 ha kan aku dah kt...




Syarat2 nak join Follower bertuah GiveAway saya ialah...... =)

1. Mesti jadi follower saya dan nyatakan id follower anda.[klu tak mo bgtau..akak trus bg ja bahan bukti tak bleh ka?lawak ja iD akak LadyzuL]
tapikan nk juga bg bahan bukti...

2. Buat satu entri mengenai GA ini, bertajuk 'Follower Bertuah GiveAway'. Letakkan banner dan link kan terus kepada entri ini.[dah buat dah pun..]

3. Letakkan banner di side bar blog anda dan link back ke entri ini.[asyik2 benda yg sama ja kena buat...*klu tak BUAT tak dpt hadiah plak kan..*oleh kerana dah itu syaratnya akak buat jg la..*mcm la nk dpt hadiah 2 eceh2 perasan p la kan..*]

4. Tag 3 rakan blogger anda.[aku nk tag sapa la ni ha...jeng2...jeng2...bersedia lah anda..]
3.miya
 
5. Tinggalkan komen di entri ini.[skg juga akak paking sana]

lupa lak aku nk suruh korang join ye...jom la join skali...korang klik sini >>>follower bertuah giveaway

1 ,2788 Yang Dah Komen:

miya said... [Reply]

thanks kak sebab tag. dah join dah.. sama2 kita ucapkan gud luck sesama sendiri.hee..

entri baru:
bukti pemanasan global

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2011 Reserved to ·٠•●★MY BLOG MY STORY★●•٠·˙™
Design with love by CikBulat