Tuesday, November 23, 2010

anniversary giveaway..●•٠·

hehehehehe...tau knapa aku gelak...sbb tadi aku terjah la blog IeZzA ni..aku tngk dia ada wat GA aku pun dgn tak sabarnya zasss...aku patah balik ke blog aku ni....dan2 aku wat la GA ni...hehehehe...ada kesilapan teknikal lak...sebenarnya penganjur GA ini adalah ANNA SUZANA da..... bkn IeZzA korang tau anniversary dia sama dgn besday aku n ank aku....tu yg aku join tu mana la tau kot2 leh dpt hadiah ari jadi...hehehehe..berangan p la kan...



Syarat2 nak join mudah je : [pasal mudah la akak nk join ni..]


1. Keutamaan bg yg jd followers blog ana.. yg takde blog pun boleh gak jd follower, just create google akaun je.. [akak dah folo pun....siap ada bahan bukti lg]


2. Copy paste entry ni balik dan Letak banner ni kat sidebar korang bagi yg ada blog.. yg takde blog korang email je ye..[akak dah letak dah pun siap ada frem lg...specel edisen tu..]

3. Tag 2 org kawan anda..[siap la sapa yg kena tag dgn akak....mcm biasa akak mesti tag korang berdua ye...ni wajib ni....bkn apa korang la slalu sokong apa yg akak buat..]

4. Yang dah join sila letak link kat komen ye.. utk ana buat terjahan.. takyah wish apa2 pun.. nak wish pun leh gak.. kekeke.. [ok akak letak skg ye..& akak ucapkan pd ko..selamat berbahagia hingga keakhir hayat..Amin...]


5. Keputusan ana akan umumkan pada hari anniversary ana pada 28 Nov nanti..[tarikh sama dgn besday akak n ank akak la....tu yg best tu..]

Hadiah2 yg di tawarkan : haaaa...korang klik la sini >>>> AnnA SUzanA
ooooPsss lupa nk gitau : tarikh tutup 26 Nov 2010 cepat2 ada SEMINGGU LG tau....

5 ,2788 Yang Dah Komen:

miya said... [Reply]

baiklah kak. sy buat sekarang.

lady-D said... [Reply]

g00d luck kak :)

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@miya : hehehehehe...jgn mare ye..
@d_LA : tq....

Ieza said... [Reply]

ladyzul..anniversary giveaway tu bukan ieza yg buat...maaf yer...ieza nk masuk ga tu kt sorang mamber...alih2 dia pn silap..haru ieza nk explain kt semua yg nk join...ladyzul nk join klik sini yer..tinggalkn link kt blog beliau...

http://mylovelyfamily-ana.blogspot.com

miya said... [Reply]

slm kak : sini ha kalau nak belajar buat benda tu...

cara nak letak link dalam komen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2011 Reserved to ·٠•●★MY BLOG MY STORY★●•٠·˙™
Design with love by CikBulat