Sunday, November 28, 2010

Hapi besday to me●•٠·

 gambar dari pokcik gooGle

wah2 dah bosau pun ye AKU NI....dah masuk umo bopa tahun dah ye??....hehehehehe...biar lah RAHSIA....

tapi yg penting tiap2 tahun mau dpt hadiah tau...hehehe..teruk sungguh la aku ni ye.. 

ok2...aku nk tanya korang.. dalam seumur hidup korang, korang slalu dapat hadiah kan...bla tiba besday ke apa2 tarikh yg spesel utk korang lah...tak kisah la dari sapa2 pun kan....

tapi kat sini aku nk tanya korang...korang penah tak bg sesuatu hadiah dgn duit korang sendiri....hadiah tu korang bli KHAS buat diri korang....

pengakuan berani mati ni...seumur hidup aku.. pada tahun ni..ini lah kali pertama aku membeli sendiri hadiah untuk diri aku....ekceli utk besday tahun ni la...korang nk tengok ye.....
.
.
.
.
.
.
.
.
scoll lg kebawah....
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
^.^
.
.
.
.
.
.
.
.
.
eh'aa..apa ni..cek ke?bkn la ni br resit la...sabaqqqq...
 .
 .
.
.
.
.
.
.
.
.
taaaaraaaaa......

ok hadiah dari my hubby nanti aku tunjuk ok.....


p/s : terima kasih pd kwn2 yg meng"wish"kan utk i ye >> i love u all

4 ,2788 Yang Dah Komen:

ijatnuar87 said... [Reply]

hepi hari lahir gak...smoga pjg umur byk rezki...

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠ said... [Reply]

@ijatnuar87 : tq ye..

aima in luv said... [Reply]

happy birthday awk.....
selamat berkenalan

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠ said... [Reply]

@aima in luv : tq ya...ya salam perkenalan jg dr akak...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2011 Reserved to ·٠•●★MY BLOG MY STORY★●•٠·˙™
Design with love by CikBulat