Monday, November 15, 2010

Hadiah buat tetamu TERhormatKU YG ke 100 ●•٠·

wow!!..tetamuku dah mencecah ke angka yg ke 100 ye....
yeSSss....ini yg aku nanti2kan....untuk tetamu TErhormatKU My Dear Pensel Kontot


sila ambil hadiah anda di bawah ye....bkn yg atas....

Untuk Pertama kalinya...My Dear Pensel Kontot  dan tetamu2ku yg lain ku berikan hadiah yg tak seberapa ini utk kenang-kenangan ye...klu tngk hadiah ni ingatlah2 akak slalu ye....slalu2 lah jenguk blog akak ye...

P/s: untuk tetamu TERhormatku yg lain2 pun ku ucapkan terima kasih jg....tanpa korang....tak dpt la mencapai angka tersebut....

5 ,2788 Yang Dah Komen:

Pensel Kontot said... [Reply]

wah sis tqvm...
xsangka plak saya folower ke 100 akak
mekaseh kak....

dah ambek n simpan kat sini
http://kucarkacirhatiku.blogspot.com/p/award-banner.html

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠ said... [Reply]

hehehe..wc:)

Mohamad Yusrizal Yaakub said... [Reply]

salam ziarah....:)

Durratul said... [Reply]

salam ukwah..thanks kak datang blog dura..da follow akak blik dah..alaaaa terlepas untuk dpt hadiah hihihi =)

noreed said... [Reply]

salam perkenalan. jadi tetamu ke 104 dapat hadiah tak? heheheh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2011 Reserved to ·٠•●★MY BLOG MY STORY★●•٠·˙™
Design with love by CikBulat