Monday, November 15, 2010

Suratan @ Kebetulan ●•٠·

Fuuuhh...tajuk...kelas gitu...tadi masa masa aku terjah menerjah ke blog kenalan baru kita ni yg di keluarkan oleh incek Ben Ashaari *ceh2 mcm keluaran produk plak ye....* aku ada terperasan...bla aja aku nk folo blog diaorang mesti ada Mat Gebu yg folo dulu...klu korang tak caya aku ada buktinya.....

 1

 2


 3


 4


5


 6

 dan yg terakhir aku memolo ada terjumpa mcm ni plak....

 7

hihihi....tak sangka plak ye....bagus lah segmen incek Ben Ashaari ni...

dalam masa yg sama aku terjumpa dgn 2 org yg femes emes ni... 
sory ye incek Ben Ashaari kita print screen tak bgtau lg..jgn mare ye...

2 ,2788 Yang Dah Komen:

♪..aq[daN]pUteraku..♪ said... [Reply]

wahhh .. bestnyaa .. nk jgk dorg pollow .. bole dpt mknn free dr cik mat.. uhuhuh ..tp tggu .. x gak dtg. uhuk..:((

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

@aQ.DaN.pUtera.kU : hehehe..tunggu..nanti diaorang folo la 2...kena sbr byk2 k..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2011 Reserved to ·٠•●★MY BLOG MY STORY★●•٠·˙™
Design with love by CikBulat